UOlle Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Jag har bockat i "Surfa osynlig" (kontrollpanelen-redigera alternativ) -Inställningen 'surfa osynlig' låter dig surfa på forumet utan att synas i listan 'Aktiva användare för närvarande'. Men när jag loggar in så hamnar jag istället först i listan på "Aktiva användare för närvarande" UOlle*, Jag får också en * efter mitt namn ! Det känns jobbigt att bli utpekad när man vill vara osynlig. Jag mår väldigt dåligt av detta. Är det en bugg eller är jag månne märkt och övervakad ? Citera
valterego Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Hmm....det där är inget jag känner till. Överlåter frågan till Dev. Citera
devalanteriel Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Stjärnan betyder att du är osynlig. Du kan alltid se dig själv. Även admins kan se dig, möjligen också moderatorer (lite osäker där, tror inte det går att stänga av). Men inga andra ser att du surfar - jag dubbelkollade med ett testkonto samt utloggad. Citera
UOlle Postad 24 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Stjärnan betyder att du är osynlig. Du kan alltid se dig själv. Även admins kan se dig, möjligen också moderatorer (lite osäker där, tror inte det går att stänga av). Men inga andra ser att du surfar - jag dubbelkollade med ett testkonto samt utloggad. puh,ok tack så mycket för snabbt svar! Citera
Crappy Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Även vi dödliga moddar kan se dig. Citera
UOlle Postad 24 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Även vi dödliga moddar kan se dig. Det är helt ok Crappy huvudsaken är att inte LappRoffe ser mig Citera
Crappy Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Du behöver inte vara orolig för Lappen, det kommer vara mitt huvud han vill åt när han kommer tillbaka Citera
UOlle Postad 24 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Du behöver inte vara orolig för Lappen, det kommer vara mitt huvud han vill åt när han kommer tillbaka Då är det nog bäst att du också går med i osynliga klubben. Citera
Recommended Posts