Gå till innehåll

Ni som spelar high stakes, var började ni?


Nesta_

Recommended Posts

Kan väl räkna mig som highstakeslirare från o till i alla fall... började på 0.25/0.50 NL på Ladbrokes (lägsta stake som fanns där då, 1 år sen). Hade knappa 30 dollar och lyckades på något sätt vinna pengar direkt. Sen tycker jag där här med bankrollkrav är lite överdrivet (för er som försöker flytta upp i nivå). 1000-1500BBs räcker gott o väl, även om det är möjligt att spela bort alltihop :) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inte riktigt de högsta stakesen men 10-20 nl och 1000$ sng samt 30-60 lmit är mina standardlimits. Har gjort ett par besök på 100 200 limit också.

 

Jag började med att sätta in 25$ på pokerplanet.com för 5 år sen. Torskade allt på 10 minuter... Satte in 50$ på paradisepoker.com nån vecka senare och torskade allt på 30 minuter. 0.25-0.50$ limit va insatserna då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag e vell ingen superstekare men jag backa 10k innan det vände och det var bra nära att jag gav upp, på den tiden tog jag skott på 0.1/0.2 på ultimatebet och lirade frirullar

 

Men alla snackar så mycket om stejk, min åsikt är om man ska satsa så ska man bygga egen rulle från början, det går om man har lite disciplin på sig själv???? :shock:

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...