Gå till innehåll

Poker MMA


nutshellcracker

Recommended Posts

1. Jag klarar max spela 2 bord simultant, dvs vi snackar 10 timmars spel? På en söndag? Jag har svårt att få till 10 timmar på en månad

2. Lustigt att du nämner fulla inköp, när du själv i princip aldrig spelar fullt inköp. Snarare 20BB buyins, men det e klart, det skulle göra det mer attraktivt.

 

Men det faller ändå på #1.

 

bara for att du blev bustad en gang utav mej och railat mej 2 dagars spel tror du att du vet allt om mitt spel..

 

spelar short tables for att de ar dar fisken finns..hittade dej dar hoho

 

10 timmars spel pa en sondag ar val inget?? riktiga degens sitter till mandags morgonarna :D

 

och du klagar po min table selection? nar du tar action mot en spelare po plo50 som har 15k winnings

 

GL me ditt spel hitta mej pa borden om du vill acceptera mitt anbud

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

bara for att du blev bustad en gang utav mej och railat mej 2 dagars spel tror du att du vet allt om mitt spel..

 

spelar short tables for att de ar dar fisken finns..hittade dej dar hoho

 

10 timmars spel pa en sondag ar val inget?? riktiga degens sitter till mandags morgonarna :D

 

och du klagar po min table selection? nar du tar action mot en spelare po plo50 som har 15k winnings

 

GL me ditt spel hitta mej pa borden om du vill acceptera mitt anbud

 

Jag visste inget om dig när du hoppade in på bordet nej, men det blev ganska uppenbart, och det visar ju sig vara rätt. Hittade var ett kul ord, du spelar ju allt som du kan shortstacka emot....

 

Sen vill jag bara poängtera att Pokertable listings statistik är fullständigt fel, du kanske är upp 15k dollar (enligt grafen hade du en turdonk dag eller två där du plussade det på 25/50, vad vet jag, rätt ointressant).

 

För ett gäng år sen placerade jag mig i en turnering på Stars för strax över 40k USD. Den är inte med i min statistik det kan jag säga. Men de kanske inte har loggat så länge...

 

Angående timmarna, så har man som jag 2 barn, fru, villa och ett chefsjobb så är 10 timmar poker i sträck bara att tvärglömma. Och jag skulle i dagens läge inte heller palla det, även om den turren jag nämnde ovan tog 11 timmar att spela klar för min del. Men då var jag bortom trött...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag visste inget om dig när du hoppade in på bordet nej, men det blev ganska uppenbart, och det visar ju sig vara rätt. Hittade var ett kul ord, du spelar ju allt som du kan shortstacka emot....

 

Sen vill jag bara poängtera att Pokertable listings statistik är fullständigt fel, du kanske är upp 15k dollar (enligt grafen hade du en turdonk dag eller två där du plussade det på 25/50, vad vet jag, rätt ointressant).

 

För ett gäng år sen placerade jag mig i en turnering på Stars för strax över 40k USD. Den är inte med i min statistik det kan jag säga. Men de kanske inte har loggat så länge...

 

Angående timmarna, så har man som jag 2 barn, fru, villa och ett chefsjobb så är 10 timmar poker i sträck bara att tvärglömma. Och jag skulle i dagens läge inte heller palla det, även om den turren jag nämnde ovan tog 11 timmar att spela klar för min del. Men då var jag bortom trött...

 

fullstandigt fel? pokertableratings listar 99% av handerna po pokerstars..

 

du kan ju hitta mej po borden om du vagar spela en kortare hu match po lika vilkar ochsa

 

och for att alla andra i traden ska forsta ochsa. ja kallade han fisk enbart for att han dampade i chatten mot mej kallade mej diverse grejer.. da kande jag for att tilta han annu mer och skrev fish i chatten sen inget mer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fullstandigt fel? pokertableratings listar 99% av handerna po pokerstars..

 

du kan ju hitta mej po borden om du vagar spela en kortare hu match po lika vilkar ochsa

 

och for att alla andra i traden ska forsta ochsa. ja kallade han fisk enbart for att han dampade i chatten mot mej kallade mej diverse grejer.. da kande jag for att tilta han annu mer och skrev fish i chatten sen inget mer..

 

Vill bara påpeka att också stavas också inte ochså. Så, då kan ni fortsätta med er dagis batalj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fullstandigt fel? pokertableratings listar 99% av handerna po pokerstars..

 

du kan ju hitta mej po borden om du vagar spela en kortare hu match po lika vilkar ochsa

 

och for att alla andra i traden ska forsta ochsa. ja kallade han fisk enbart for att han dampade i chatten mot mej kallade mej diverse grejer.. da kande jag for att tilta han annu mer och skrev fish i chatten sen inget mer..

 

Tror inte så många bryr sig. Jag vet med all säkerhet att ptblistings inte har med alla mina händer, men jag vet ej när de började samla data. Det verkar som om det ej finns med från 2007 iallafall...

 

Klart vi skall spela nåt mer, dock inga tio timmar i sträck! Får se när man får suget tillbaka, det blir oftare svängar till Krukan och liveslask än nätet för min del...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heh, testade att spela på Ongame, för första gången ever.

Tog väl minst 1 timme innan jag kom in och kunde spela, men det var värt väntan :)

 

Skicka in 250usd, TOG ut 3000 cirka 30 minuter senare.

 

Spela lite JackVegas med restoden efter uttaget, typ 300 dullz, gick okej, men mötte en svenne som läser här, men som är feg, som tog de sista 50.....han klagade på nåt push flop bla bla bla....couldnt care less.... :)

 

Nåja, nu skulle man bara haft en rakeback hora hora deal där med.....men ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela lite JackVegas med restoden efter uttaget, typ 300 dullz, gick okej, men mötte en svenne som läser här, men som är feg, som tog de sista 50.....han klagade på nåt push flop bla bla bla....couldnt care less.... :)

 

Jag skriver lite här, och jag klagade inte på din push. Älskar dig för den, men för din egen skull så skrev jag att du borde spela bättre. Hade gärna lirat av dig dina $3K(påhitt?) om du inte hade cashat ut dem.

 

Mvh

/

Grabbed by Holdem Manager

PL Omaha $0.50(BB) Replayer

($177)

Hero ($138)

 

Dealt to Hero Q:heart: K:heart: 9:spade: T:diamond:

 

Hero raises to $1.50, raises to $4.50, Hero calls $3

 

FLOP ($9) J:spade: 8:heart: 6:heart:

 

checks, Hero bets $7, calls $7

 

TURN ($23) J:spade: 8:heart: 6:heart: 7:spade:

 

checks, Hero bets $20, raises to $83, Hero raises to $127 (AI), calls $44.15

 

RIVER ($277) J:spade: 8:heart: 6:heart: 7:spade: 9:heart:

 

shows 6:diamond: 8:diamond: 7:heart: 5:club:

(Pre 43%, Flop 37.9%, Turn 15.0%)

 

Hero shows Q:heart: K:heart: 9:spade: T:diamond:

(Pre 57%, Flop 62.1%, Turn 85.0%)

 

Hero wins $276

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt: om man tycker att värdet på poker e kass...det är bara att spela Ongame. Herregud. Jag satte en deposit på 250 dollarez, vilket var max. Det tog cirka 37 minuter att spela upp det till 3k USD i en HU match som varade cirka 60 händer, och då hade jag otur!

 

Sen kom nån jävla patetisk svensk, som nu vi alla vet är Munchie här på forumet. Och ja. Munchie tycker han är hjälte. Förstår det. Han har ju knappt haft nåt liv innan. Stackarn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt: om man tycker att värdet på poker e kass...det är bara att spela Ongame. Herregud. Jag satte en deposit på 250 dollarez, vilket var max. Det tog cirka 37 minuter att spela upp det till 3k USD i en HU match som varade cirka 60 händer, och då hade jag otur!

 

Sen kom nån jävla patetisk svensk, som nu vi alla vet är Munchie här på forumet. Och ja. Munchie tycker han är hjälte. Förstår det. Han har ju knappt haft nåt liv innan. Stackarn.

 

Hahahaha, skulle gula in på njurens kopplingar till blodådrorna om han spelade ens nära nåt som man inte kunde göämma sig bakom ett tangentbord.

 

Munchie: kom och spela live. Du vågar inte. Din lilla fitta.

 

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

 

Bra spelat btw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar gärna dig varje dag om året.

 

Kul att du tog just den!

 

Varför inte posta den handen då du hade LOW set och jag hade middle, men du drog ut en stege med två springande?

 

Tack för att du just outade dig själv!

 

Försök ta mig. Det enda jag kan säga är att du är lätt den sämsta jag spelat mot på 4 veckor.

 

Ska vi ses? Eller är du en fitta?

 

För övrigt: om man tycker att värdet på poker e kass...det är bara att spela Ongame. Herregud. Jag satte en deposit på 250 dollarez, vilket var max. Det tog cirka 37 minuter att spela upp det till 3k USD i en HU match som varade cirka 60 händer, och då hade jag otur!

 

Sen kom nån jävla patetisk svensk, som nu vi alla vet är Munchie här på forumet. Och ja. Munchie tycker han är hjälte. Förstår det. Han har ju knappt haft nåt liv innan. Stackarn.

 

Hahahaha, skulle gula in på njurens kopplingar till blodådrorna om han spelade ens nära nåt som man inte kunde göämma sig bakom ett tangentbord.

 

Munchie: kom och spela live. Du vågar inte. Din lilla fitta.

 

 

Citerar för dessa inläggs förträfflighet. Du är minsann ett riktigt avskräde till människa.

 

Sen tycker jag du ska maila support och be dem höja din deposit-limit om den nu är så låg. När du har gjort det samt fått in lite pengar på siten i fråga så kan du dra ett PM till mig med tidpunkt, så ska jag spela dig så länge du bara vill orkar samt har råd, lille vän.

 

Mvh

 

Grabbed by Holdem Manager

PL Omaha $0.50(BB) Replayer

($273)

Hero ($50.85)

 

Dealt to Hero K:diamond: K:heart: 8:club: 7:club:

 

Hero raises to $1.50, raises to $4, Hero raises to $12, calls $8

 

FLOP ($24) 2:heart: 6:diamond: 3:club:

 

checks, Hero bets $12, calls $12

 

TURN ($48) 2:heart: 6:diamond: 3:club: 5:heart:

 

checks, Hero bets $26.85 (AI), calls $26.85

 

RIVER ($101) 2:heart: 6:diamond: 3:club: 5:heart: 4:club:

 

shows K:spade: Q:diamond: 8:spade: 8:diamond:

(Pre 31%, Flop 9.5%, Turn 2.5%)

 

Hero shows K:diamond: K:heart: 8:club: 7:club:

(Pre 69%, Flop 90.5%, Turn 97.5%)

 

Hero wins $100

 

 

wp.

 

 

edit: Nej, jag skulle inte vilja spela live mot dig. För det första verkar du vara helt livsfarlig, och säkerligen en jävel på MMA. För det andra verkar du vara helt jävla efterbliven, och en sådan vill man ju gärna in smutsa ner sig med, umgängesmässigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citerar för dessa inläggs förträfflighet. Du är minsann ett riktigt avskräde till människa.

 

Sen tycker jag du ska maila support och be dem höja din deposit-limit om den nu är så låg. När du har gjort det samt fått in lite pengar på siten i fråga så kan du dra ett PM till mig med tidpunkt, så ska jag spela dig så länge du bara vill orkar samt har råd, lille vän.

wp.

 

 

edit: Nej, jag skulle inte vilja spela live mot dig. För det första verkar du vara helt livsfarlig, och säkerligen en jävel på MMA. För det andra verkar du vara helt jävla efterbliven, och en sådan vill man ju gärna in smutsa ner sig med, umgängesmässigt.

 

Jag erkänner, jag var på rätt bra tilt där ett tag! Sorry, och jag är inte riktigt en sån idiot IRL som jag framstår här. :-(

 

Men jag tycker inte du skall slå dig för bröstet, du har letat upp två händer. Okej, jag spelade nog fel i minst 10, så du kan posta dem också om du vill! Själv kan jag inte ens hitta handhistoriken i klienten!

 

Men, det gick bra även senare, så nu är uttaget på 3900.....

 

Sorry, mer respekt lovas! :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hrm! Inget bra att dricka 7 öl och spela.....lite koolt var det att spela upp 300 till 7k :)

 

Sen att det tillslut blev back 300 vid 5tiden i morse är ju en bisak....om man kunde sluta i tid, antingen med spelet eller öldrickandet :lol:

 

7k ar val ingenting fisk...2 ganger pa en vecka har jag sprungit upp till 100k dollar.. ena gangen forlorade jag visserligen alt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7k ar val ingenting fisk...2 ganger pa en vecka har jag sprungit upp till 100k dollar.. ena gangen forlorade jag visserligen alt :)

 

Helt seriöst tror jag inte en enda person bryr sig om det.

 

Om jag vore du skulle jag dock casha ut. Din spelstil kommer bara göra att du torskar allt igen. Det är inte ett hot, det är ett löfte. Det enda som är osäkert är när det kommer hända.

 

Men GL!

 

BTW, ser ut som om det inte är riktigt som du säger när jag kollar grafen dock, men dem där graferna stämmer sällan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7k ar val ingenting fisk...2 ganger pa en vecka har jag sprungit upp till 100k dollar.. ena gangen forlorade jag visserligen alt :)

 

Antar du är sjukt nöjd med denna?

 

https://www.pokertableratings.com/hand-history/stars/71635468457/19530375557

 

eller denna?

 

https://www.pokertableratings.com/hand-history/stars/71635482878/19530386859

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BTW så fortsätter grinden, och det svänger...dessvärre så svänger det lite åt fel håll, och jag vet vad det beror på:

 

Mig själv men mest fru fortuna! :roll:

 

Sen är det väl som så att om man skall vara vinnande så duger det inte med att ha förlorat 24 av 35 AI pre med 50/50 chans att vinna.

 

Min AI EV är +10k senaste veckan, resultatet är -2k....

 

Och det är inte nåt pokerprogram som räknat fram det (vem orkar med sånt skit) utan hederliga gamla MS Excel! :lol:

 

Nåja, nya tag om några dagar, nu får jag ta och analysera lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gor man inga misstag i poker sa ar de det som ar misstaget...

ja plussade ca 45k mot han sa du vet

 

Jag gör massor!

 

Grattis då, men som sagt, du borde verkligen ta ut en del eller gå ner i nivå, vilket jag ser du gjort nu iofs. För du har ingenting att göra på 10/20 och högre.

 

Ett lyckat skott är sällan ett bevis på att man krossar som du säkert begriper. Och jag ser ju exakt hur du spelat dina sessioner och även den senaste...

 

Nåja lycka till. Må variansen vara med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...