schumme Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 +1 på allt erik skrev. +1, möjligtvis kanske man kan få ok på att haspla ur sig "Din jävla donkey" när man blivit utdragen Annars ska poker spelas för att det är roligt och för att träffa likasinnade och snacka skit. Citera
TotalFarsa Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 +1, möjligtvis kanske man kan få ok på att haspla ur sig "Din jävla donkey" när man blivit utdragen Annars ska poker spelas för att det är roligt och för att träffa likasinnade och snacka skit. Hur jag ger uttryck för en utdragning beror till största del på utdragaren. När crappy drar ut - får han en kram så han inte ska behöva må dåligt När frippe drar ut - gratuleras han omständigt och länge för han är en Bra Människa™ När miata drar ut - förbannas han under åtminstone 3 varv När mike drar ut - tittar man uppgivet på honom tills han börjar bjuda på sprit När mr RåkknRåll drar ut - håller man för öronen Citera
Crappy Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 TF Det är ingen som drar ut dig. Kortsnitt al'a TF = Nötter. (Skulle vi råka dra ut dig muckar vi snabbt eftersom vi vill ha kvar vår glade Norrman vid bordet) Citera
bjoelle Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 Är knappast någon som skulle ställa till problem, men att jag personligen tycker det är trevligare att inte ha Lapproffe där är ju en åsikt han jobbat hårt för att få mig att ha. Tycker det är löjligt att en vuxen man som han gnäller på det viset, är ju han, och inte någon annan som hotat folk som är anmälda till turneringen. Sen att flertalet säger att han är en trevlig gubbe "irl" ger jag blanka fan i faktiskt. Jag kommer obv dit och spelar oavsett han kommer eller ej, men har 0 intresse av att prata med fanskapet. Citera
valterego Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 Är knappast någon som skulle ställa till problem. Var det inte du som slog sönder ölflaskan hos mig senast o spillde ut innehållet på Jugglers tröja? Citera
bjoelle Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 Var det inte du som slog sönder ölflaskan hos mig senast o spillde ut innehållet på Jugglers tröja? Jag är så bakfull idag att jag på allvar nästan trodde på dig ett tag Citera
theadmin Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Well, gällande Lappens varande.. Jag vågar påstå att det är få som svingat så vida rallarsvingar med Roffe på internet under åren, som undertecknad. "Hoten" har haglat ifrån båda håll. Likförbannat svingade vi bägare tillsammans på Berga, garvade och hånade varandra in absurdum. Rått, elakt oxh hjärtligt. Precis som det ska vara. Jag är ingen frekvent besökare av det här forumet och har inte koll på vilket färg det varit på vattnet som flutit under broarna, men att oroa sig över Roffes varande på Berga är inget någon behöver sysselsätta sig med. Jag hoppas att han kommer. Och att han tar med sig Leffe. Citera
JELLJUN Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Skall inte Berga Open vara ett trevligt ställe att mötas på spela poker dricka några öl vara allmänt trevliga, de rallarsvingarna man slänger iväg på ett forum är en sak men sen irl får det vara. Vill man inte umgås med en viss person så är det ingen som tvingar det så länge inte omgivningen lider av det. Hoppas ni får det trevligt och inga rallarsvingar irl inträffar, så fall är det beklagligt å mikes vägnar som arrangerar. Hoppas att jag kommer på nästa turnering! Citera
valterego Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Har redan informerat Mike om detta ;jag måste ställa min plats till förfogande . Citera
JohnH Postad 25 Januari , 2012 Rapport Postad 25 Januari , 2012 Att ta åt sig vad som skrivs på internet är ungefär lika knasigt som att oroa sig för en ung kvinna på bangla road.. Tyvärr. Trist egon. Citera
schumme Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 Äh, flaggar redan nu för att min namnskylt kommer bli nåt i hästväg... Så jävla kul blev den inte men den e fixad i alla fall... Citera
hogge75 Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 Så jävla kul blev den inte men den e fixad i alla fall... Hade vart grymt om killen på bilden är du. Citera
schumme Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 Hade vart grymt om killen på bilden är du. Vem vet... Citera
Hygglo Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 Hade vart grymt om killen på bilden är du. Jag säger detsamma till dig. Citera
hogge75 Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 Jag säger detsamma till dig. I wish Citera
TotalFarsa Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 I wish Från svensexan... TF goes Simpsons... Citera
schumme Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Mike, hur ser det ut med bankomater i närheten? Citera
Soni Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Mike, hur ser det ut med bankomater i närheten? Alla förutom kroon imo. Citera
affe2000 Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Mike, hur ser det ut med bankomater i närheten? Mike ger gärna kredit. Citera
schumme Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Eftersom det ligger i allas intresse att jag fort som fan hittar en bankomat när jag är tiltad, så kan vi kanske hålla oss till sak Citera
affe2000 Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Eftersom det ligger i allas intresse att jag fort som fan hittar en bankomat när jag är tiltad, så kan vi kanske hålla oss till sak Jag har svårt att se dig hitta en bankomat i närheten av Mikes hyddor. Du får nog passa på att ta ut så mycket du vill tilta bort i förväg. Citera
slowboy Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Mike, hur ser det ut med bankomater i närheten? Kanske finns nån lånehaj där ute i skogen men annars ser det dystert ut Citera
theadmin Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Kanske finns nån lånehaj där ute i skogen men annars ser det dystert ut Tror inte någon behöver bekymra sig över det, investera i en vinare till mig och slå er ner vid mitt cashgamebord. Det är EV+ garanterat. Citera
Recommended Posts