Gå till innehåll

William Hill bjuder upp till kamp i två turneringar med $1500 garanterat


Partneransvarig

Recommended Posts

Nu är det dags igen!

 

Våra vänner på William Hill bjuder upp till kamp med två fina medlemsturneringar som luktar rejält övervärde! På torsdag inleder de med en $500-garanti, och följer sedan upp denna med en $1000-garanti.

 

Namn: PSE500

Tid: torsdag 6 oktober kl 20:00 (19:00 lobbytid)

Inköp: $5+0.50

Pott: $500 garanterat

 

Namn: PSE1000

Tid: söndag 9 oktober kl 20:00 (19:00 lobbytid)

Inköp: $10+1

Pott: $1000 garanterat

 

Turneringen har dubbel startstack.

 

Eftersom vi denna månad kör hela 4 turneringar lägger vi på en liten extra tävling med leaderboard och delar ut ytterligare $300 i priser till de 2 spelare som skrapar ihop flest leaderboardpoäng över dessa 4 turneringar.

 

1:a plats : $200 i turneringsbiljetter

2:a plats : $100 i turneringsbiljetter

 

Varje spelare får poäng efter varje turre enligt denna formel:

Poäng = (Antal deltagare/Placering) * Inköp

 

Mer info om exakt vilka turneringsbiljetter man vinner kommer strax.

 

Leaderboarden kommer presenteras här i forumet.

 

Turneringarna startar vid minst tjugo anmälda.

 

För att delta måste du ha ett konto registrerat via någon av våra länkar.

Har du inget konto på William Hill går det bra att starta ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50% humans 50% bots

 

am i rite or am i rite?

 

Eftersom att det börjat spridas ett felaktigt rykte i vissa andra forum att vi har bottar i vår pokermjukvara måste jag klargöra dessa felaktiga uppgifter eftersom vi ser det som en väldigt seriös anklagelse.

 

"OFFICIAL – William Hill Poker DOES NOT allow bots in its Software it uses.

 

Our alleged use of Bots is a serious issue.

 

Our response is unequivocal in this regard.

 

William Hill is committed to a fair and equitable playing environment.

 

William Hill operates in the iPoker network and we are reliably informed that iPoker deploys ongoing technical resources to identify and eradicate all types of unfair gaming, in every poker room, including the use, or attempted use, of ‘Bots’.

 

Any response, reaction, denial or confirmation, other than those posted by ‘William Hill Poker’, regarding William Hill’s use of bots, should be disregarded.

 

Sincerely

 

William Hill Poker"

 

*** För er som läst det inlägg som sprider detta så är detta rykte delvis vårt eget fel då en klantig live chat support person inte förstått våra spel korrekt. Det finns bottar i vissa andra Skill och Arkadspel på William Hill där detta krävs. Men alltså INTE i poker klienten. ***

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar vara väldigt många från England med :cry: Hur kommer det sig?

 

Haha, ja det skulle ju kunna förklara den ovanligt goda uppslutningen. Trist bara att bolagen (i detta fallet WillHill) inte har bättre koll :-(

 

Det finns inget lösen att läcka. Dessa turrar är låsta för spelare/humans som reggat sig via länkar här i forumet eller på poker.se.

 

Och hur förklarar du engelsmännen?

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för en som vanligt trevlig turre som jag trots ett synnerligen dåligt blufförsök i början lyckades komma trea i. Trea är aldrig kul man jag antar att jag får vara nöjd efter att ha varit nere i 280 marker första timmen. Tack för bra motstånd!

 

Kan ni göra på det sättet, att den som blir etta/tvåa i leaderboarden skall skicka PM till sajtreppen och prisen delas ut efter det (Bara för att kolla att det verkligen är en skandinavisk spelare):?:

 

Ska man vara riktigt petig så kan det ju faktiskt tänkas att utom-skandinaver faktiskt signat upp på WillHill genom PF/poker.se även om det är högst osannolikt. Jag har i.a.f. svårt att tro att ALLA ytisar :mrgreen: som spelade denna turren fakstiskt är taggade till PF/poker.se. På finalbordet tror jag att det var 50-50 med pf'are och utbölingar.

 

Förmodligen hade WillHill glömt att slå på affe-taggad-spärren i denna turren. Om det är så blir ju inte leaderborden rättvis så där får WillHill hitta på något. Plocka bort ickepf'are när dom delar ut poäng t.ex. Dessutom så måste dom se till att spärra kommande turrar.

 

Men det ger sig nog, WillHill brukar sköta dom här turrarna bra och deras turneringar har inte haft några problem med ickebehöriga tidigare så .....

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

Vi beklagar att torsdagens turre inte var korrekt låst för er som reggat er här via forumet och poker.se

 

Vi skall åtgärda detta till kvällens turre.

 

I leaderboarden nedan har jag tagit bort alla spelare som inte skulle vart med.

 

Placering - Namn - Poäng

1 - FecalFreddie - 140

2 - blajarn - 70

3 - Landizzen - 47

4 - jovisstmen - 35

5 - nidojs - 28

6 - fusian - 23

7 - fiskface1 - 20

8 - ShanBananen - 18

9 - boricco77 - 16

10 - Givme1bukpls - 14

11 - Nombal - 13

12 - MARlCRUS - 12

13 - balofisk - 11

14 - Neuroendocrine - 10

15 - CumuluNimbus - 9

16 - KINGABBEY - 9

17 - Sukcram - 8

18 - wyyyxz - 8

19 - olKIILeWH - 7

20 - ondila - 7

21 - gilzxx - 7

22 - HellGinZ - 6

23 - schoolbookbr - 6

24 - ICEBEAR8822 - 6

25 - dkr36 - 6

26 - CMBellmanxxx - 5

27 - ICliveCardz - 5

28 - synnove - 5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt samma här. står att turneringen är restricted, medans jag har spelat alla era andra turneringar. spelade bland annat PSE500 för 3 dagar sen. men det står att denna är restricted, och supporten på williamhill är bokstavligen talat dumma i huvudet och förstår inte ens vad jag försöker säga.

 

mitt nickname är : toweham

 

. och nu är det 40 minuter kvar itlls det startar, så skulle itne förvåna mig om jag inte ens hinner vara med i den tack vare det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag tror att ditt nick är towehaam?

 

towehaam är tyvärr inte reggat under Poker.se/Pokerforum.nu.

 

Anledningen till att du kunde vara med i torsdags var att den turren var felinställd och öppen för alla.

 

Ditt konto är taggat under en annan känd pokersajt..

 

Beklagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...