Partneransvarig Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Nu är det dags igen! Våra vänner på William Hill bjuder upp till kamp med två fina medlemsturneringar som luktar rejält övervärde! På torsdag inleder de med en $500-garanti, och följer sedan upp denna med en $1000-garanti. Namn: PSE500 Tid: torsdag 6 oktober kl 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: $5+0.50 Pott: $500 garanterat Namn: PSE1000 Tid: söndag 9 oktober kl 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: $10+1 Pott: $1000 garanterat Turneringen har dubbel startstack. Eftersom vi denna månad kör hela 4 turneringar lägger vi på en liten extra tävling med leaderboard och delar ut ytterligare $300 i priser till de 2 spelare som skrapar ihop flest leaderboardpoäng över dessa 4 turneringar. 1:a plats : $200 i turneringsbiljetter 2:a plats : $100 i turneringsbiljetter Varje spelare får poäng efter varje turre enligt denna formel: Poäng = (Antal deltagare/Placering) * Inköp Mer info om exakt vilka turneringsbiljetter man vinner kommer strax. Leaderboarden kommer presenteras här i forumet. Turneringarna startar vid minst tjugo anmälda. För att delta måste du ha ett konto registrerat via någon av våra länkar. Har du inget konto på William Hill går det bra att starta ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Här kommer de priser vi delar ut till totalsegraren och till andra platsen efter våra 4 medlemsturneringar i oktober. 1:a plats: 1 fribiljett till Sunday $200.000 GTD (Värde $215) 2:a plats: 1 fribiljett till Friday $60.000 GTD (Värde $109) Välkomna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Får hoppas att vi inte ser fler folk från andra länder nu, som det börjat bli mer och mer av. Undrar också vilka personer som läcker ut lösenorden, riktigt dåligt tycker jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenz00r Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 50% humans 50% bots am i rite or am i rite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Det finns inget lösen att läcka. Dessa turrar är låsta för spelare/humans som reggat sig via länkar här i forumet eller på poker.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 50% humans 50% bots am i rite or am i rite? Eftersom att det börjat spridas ett felaktigt rykte i vissa andra forum att vi har bottar i vår pokermjukvara måste jag klargöra dessa felaktiga uppgifter eftersom vi ser det som en väldigt seriös anklagelse. "OFFICIAL – William Hill Poker DOES NOT allow bots in its Software it uses. Our alleged use of Bots is a serious issue. Our response is unequivocal in this regard. William Hill is committed to a fair and equitable playing environment. William Hill operates in the iPoker network and we are reliably informed that iPoker deploys ongoing technical resources to identify and eradicate all types of unfair gaming, in every poker room, including the use, or attempted use, of ‘Bots’. Any response, reaction, denial or confirmation, other than those posted by ‘William Hill Poker’, regarding William Hill’s use of bots, should be disregarded. Sincerely William Hill Poker" *** För er som läst det inlägg som sprider detta så är detta rykte delvis vårt eget fel då en klantig live chat support person inte förstått våra spel korrekt. Det finns bottar i vissa andra Skill och Arkadspel på William Hill där detta krävs. Men alltså INTE i poker klienten. *** Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 6 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Lycka till ikväll! Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Får hoppas att vi inte ser fler folk från andra länder nu, som det börjat bli mer och mer av. Undrar också vilka personer som läcker ut lösenorden, riktigt dåligt tycker jag ! Det verkar vara väldigt många från England med Hur kommer det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Det verkar vara väldigt många från England med Hur kommer det sig? Haha, ja det skulle ju kunna förklara den ovanligt goda uppslutningen. Trist bara att bolagen (i detta fallet WillHill) inte har bättre koll Det finns inget lösen att läcka. Dessa turrar är låsta för spelare/humans som reggat sig via länkar här i forumet eller på poker.se. Och hur förklarar du engelsmännen? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Kan ni göra på det sättet, att den som blir etta/tvåa i leaderboarden skall skicka PM till sajtreppen och prisen delas ut efter det (Bara för att kolla att det verkligen är en skandinavisk spelare) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Tack för en som vanligt trevlig turre som jag trots ett synnerligen dåligt blufförsök i början lyckades komma trea i. Trea är aldrig kul man jag antar att jag får vara nöjd efter att ha varit nere i 280 marker första timmen. Tack för bra motstånd! Kan ni göra på det sättet, att den som blir etta/tvåa i leaderboarden skall skicka PM till sajtreppen och prisen delas ut efter det (Bara för att kolla att det verkligen är en skandinavisk spelare) Ska man vara riktigt petig så kan det ju faktiskt tänkas att utom-skandinaver faktiskt signat upp på WillHill genom PF/poker.se även om det är högst osannolikt. Jag har i.a.f. svårt att tro att ALLA ytisar som spelade denna turren fakstiskt är taggade till PF/poker.se. På finalbordet tror jag att det var 50-50 med pf'are och utbölingar. Förmodligen hade WillHill glömt att slå på affe-taggad-spärren i denna turren. Om det är så blir ju inte leaderborden rättvis så där får WillHill hitta på något. Plocka bort ickepf'are när dom delar ut poäng t.ex. Dessutom så måste dom se till att spärra kommande turrar. Men det ger sig nog, WillHill brukar sköta dom här turrarna bra och deras turneringar har inte haft några problem med ickebehöriga tidigare så ..... /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Hej Alla, Vi beklagar att torsdagens turre inte var korrekt låst för er som reggat er här via forumet och poker.se Vi skall åtgärda detta till kvällens turre. I leaderboarden nedan har jag tagit bort alla spelare som inte skulle vart med. Placering - Namn - Poäng 1 - FecalFreddie - 140 2 - blajarn - 70 3 - Landizzen - 47 4 - jovisstmen - 35 5 - nidojs - 28 6 - fusian - 23 7 - fiskface1 - 20 8 - ShanBananen - 18 9 - boricco77 - 16 10 - Givme1bukpls - 14 11 - Nombal - 13 12 - MARlCRUS - 12 13 - balofisk - 11 14 - Neuroendocrine - 10 15 - CumuluNimbus - 9 16 - KINGABBEY - 9 17 - Sukcram - 8 18 - wyyyxz - 8 19 - olKIILeWH - 7 20 - ondila - 7 21 - gilzxx - 7 22 - HellGinZ - 6 23 - schoolbookbr - 6 24 - ICEBEAR8822 - 6 25 - dkr36 - 6 26 - CMBellmanxxx - 5 27 - ICliveCardz - 5 28 - synnove - 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Bra bra William Hill! Mindre bra är att jag inte kan regga mig. Får felmeddelandet "We are sorry, the registration for this tournament is restricted". Jag har spelat andra poker.se/pf.nu turrar som varit låsta till forumet så varför kan jag inte anmäla mig nu? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Vilket nick har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 FecalFreddie heter jag. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Undersöker och återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Skall funka nu. Hojta till om ni fortfarande har problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Skall funka nu. Hojta till om ni fortfarande har problem. Tack för hjälpen! Nu behövs det bara lite fler deltagare! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demios Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Skall funka nu. Hojta till om ni fortfarande har problem. Hej, jag har problem att registera och jag har registrerat mitt konto via PF och har spelat PFs WH turneringar förut utan problem. Mitt nick är "jovisstmen". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Hej, jag har problem att registera och jag har registrerat mitt konto via PF och har spelat PFs WH turneringar förut utan problem. Mitt nick är "jovisstmen". Märkligt. Du skall kunna regga. Jag kollar igen och återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Nu skall det förhoppningsvis vara rätt inställt. Notera att du som redan registrerat dig för turneringen kan behöva göra det igen. Om problemet kvarstår finns jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Exakt samma här. står att turneringen är restricted, medans jag har spelat alla era andra turneringar. spelade bland annat PSE500 för 3 dagar sen. men det står att denna är restricted, och supporten på williamhill är bokstavligen talat dumma i huvudet och förstår inte ens vad jag försöker säga. mitt nickname är : toweham . och nu är det 40 minuter kvar itlls det startar, så skulle itne förvåna mig om jag inte ens hinner vara med i den tack vare det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Såhär står det för att vara exakt : "Ett problem uppstod när du försökte registrera i den här turneringen. Kontakta kundtjänst för mera information." , ytterst tacksam för snabb hjälp !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Hej, Jag tror att ditt nick är towehaam? towehaam är tyvärr inte reggat under Poker.se/Pokerforum.nu. Anledningen till att du kunde vara med i torsdags var att den turren var felinställd och öppen för alla. Ditt konto är taggat under en annan känd pokersajt.. Beklagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Jag skrev åt en vän som ville registrera. Mitt namn är giftigkatt på williamhill och jag tycks inte heller kunna registrera. skulle du kunna kolla till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts