Gå till innehåll

SnG 6-max grindbok – mot asien m8! Bilder, allmänt livs snack m.m.


Jappx

Recommended Posts

Hoho i grind stugan.

 

Skapar min första poker dagbok ever, läste igenom några andra och det verkar vara ganska kul, eftersom jag är så social behöver jag få yttra mig lite ;)

Nog med snack om det ;

 

Jag grindar 6-max SnG på olika nätverk, och har gjort i ca 4 år med bra framgång, och allmänt kul jul.

För ca 3 månader sen kraschade (stavning?) min dator och all min HH försvann långt åt helvete, vilket fick mig att se ner på livet aningen, men tog nya tag, inte så mkt annat man kan göra, förutom dricka några 50/50 groggar och se allmänt glad ut, vilket jag gjorde om ja inte minns fel.

 

Mål :

Grinda mer, och gå upp i nivå, just nu bygger jag ny rulle på alla nätverk och lirar 3-20$ 6-max förstås. (älskar att bygga rulle) ;

 

Nästa år blir det asien resa i 1,2 eller 3 år tänkte köra Malaysia > Bali > Thai > filippinerna sen vetifan, men måste fixa lite projekt här hemma innan man kan dra, därför blir det juni-aug 2012 jag drar iväg, dagboken görs dels för att jag söker en grindpolare (eller flera) som är sugna att hänga på, hur kul är det att festa loss ensam i asien?! You know ;)

 

Kommer fylla på dagboken varje dag, tror jag med inlägg, bilder, grafer, händer, och allmänt livs snack, diskussioner, möjligvis lite gnäll om downswingen är igång! ;)

 

Note: Nick kommer jag inte ge ut, pga bra skäl för hälsan! Maybe later.

 

 

Hoppas ni kommer följa mig! Och hänga på till asien 2012 ,

 

Cheeers m8!

 

 

Destination Filipinnerna:

 

 

rtrrd.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...