Gå till innehåll

Tre ComeOn-turneringar med $2000 adderat (20/9, 22/9 & 25/9)


Partneransvarig

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

5000k marker och 15 min blinds, alla som brukar klaga på snabb struktur borde väl inte göra det ikväll iaf, lite för segt för att jag ska orka iaf.

 

Lycka till ni som spelar

 

 

Det går inte segt för blindsen är högre än normalt. Men det är en skitturnering för någon intern på kundtjänst läcker lösen till östspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte segt för blindsen är högre än normalt. Men det är en skitturnering för någon intern på kundtjänst läcker lösen till östspelare.
Jag skiter förvisso i vilket men det kan såklart finnas fler förklaringar än så. Exempelvis räcker det med att ha en svenskspråkig snubbe som dagligen kollar över alla de svenska forumen och rapporterar eventuella lösenordsskyddade rullar, mot betalning, till nån skitsajt som lever på att samla just sån info.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till o fixa så att det blir en exklusiv avslutningsturre nu,det måste väl gå att ordna att det är en medlemsturre o inte ett inbjudningsevent för försigkomna lösenordsrunkare från öst.

 

I så fall kan jag tänka mej att slakta er totalt i denna turnering,och detta då även verbalt och i akt och mening att mina motståndare ska förstå vad jag säger utan att använda google translater.

 

Det lilla jag spelar vill jag ha utbyte av,och inte enbart ekonomiskt utan även i tjötet på bordet,där ligger mycket i det roliga för oss småspelare/hobbyspelare/fisk :-)

 

Ordna!!:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till o fixa så att det blir en exklusiv avslutningsturre nu,det måste väl gå att ordna att det är en medlemsturre o inte ett inbjudningsevent för försigkomna lösenordsrunkare från öst.

 

I så fall kan jag tänka mej att slakta er totalt i denna turnering,och detta då även verbalt och i akt och mening att mina motståndare ska förstå vad jag säger utan att använda google translater.

 

Det lilla jag spelar vill jag ha utbyte av,och inte enbart ekonomiskt utan även i tjötet på bordet,där ligger mycket i det roliga för oss småspelare/hobbyspelare/fisk :-)

 

Ordna!!:mrgreen:

 

Håller med Byling om det han skriver,tjötet vid borden försvinner helt när det tex är 4 st av 6 som inte hör hemma i turren.

Det är ju än jäkla skillnad när vi bara är forumiter brukar ju bli ett grymt chattande, och är då LOUDmouth med så blir det extra mycket.

Ja tror för min del att det är till stor del viljan att göra dom exklusiva som felar, för dom allra flesta saiterna håller ju vad dom lovar och dom är bara för forumiter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju än jäkla skillnad när vi bara är forumiter brukar ju bli ett grymt chattande, och är då LOUDmouth med så blir det extra mycket.

Ja tror för min del att det är till stor del viljan att göra dom exklusiva som felar, för dom allra flesta saiterna håller ju vad dom lovar och dom är bara för forumiter.

 

Haha, jo det är tjötandet som är halva nöjet med forumturrarna. Det och det otroligt svaga och fiskiga motståndet :mrgreen:

 

Klagomål på bjudsaker tenderar ju att uppfattas som lite gnidna och otacksamma och jag skäms faktiskt lite över att gnälla när det bjuds så fint övervärde men det är just det faktum att dom här turrarna ska vara forumexklusiva och smnåsociala som gör att man tycker det är så förbannat tråkigt med utomstående snarare än något annat. Jag är t.ex. inte speciellt imponerad över östmaffians spel och det innebär ju egentligen bara ännu mer värde men det är ju som sagt mindre intressant i sammanhanget.

 

Andra forumturrar som inte haft ip/regionspärr och eller affekoppling till forumet brukar ju inte invaderas av obehöriga så det känns som att ursäkten om att det skulle vara några slags proffssnyltare som sitter och scannar forum efter lösenord känns inte jättesanolik.

 

Skitsmma, det är kul att PF och dess partners anordnar såna här forumturrar men det hade varit ännu roligare om dom faktiskt hade varit "riktiga" forumturrar.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inga problem för mig att hitta turren, registreringen gick också utan problem.

Rent spontant tror jag det är något med era inställningar? Vad jag kan se var det 66st reggade nu

 

Som sagt, skit bakom spakarna. Jag både hittade turren och reggade alldeles nyss. Rent spontant så tror jag att dom inte kollat private-fliken eller testat både med stor och liten begynnelsebokstav. Geez louise!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inga problem för mig att hitta turren, registreringen gick också utan problem.

Rent spontant tror jag det är något med era inställningar? Vad jag kan se var det 66st reggade nu

 

Hittar den fortfarande inte. MÅSTE man ha registrerat sig på Comeon via någon speciell länk från poker.se för att kunna se den ? Den finns inte någonstans alls för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...