Gå till innehåll

LostMySelf grindar 18m/180m dagligen


LostMySelf

Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

handen där 87s öppnade, tänker man ett steg extra. 2 av de 3 stora stackarna som skrämer FI i denna potten har lagt sig och den sista sitter ut. Vilket gör det mindre skrämmande att sätta press på de andra. Sen kan man ta det i perspektiv till din J9s push på andra sidan där du pushar 10BB UTG+2 tror jag det var och blir synad. Överlag inget vinnande spel och man ger och tar som sagt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara få fråga en 180man turbo grinder. Varför?

 

Du går in på finalbordet med 10BB vilket alla andra gör också. Ingen rör sina chips tills de får en hand, Alltså hur kan det vara kul att spela på det sättet?

 

Det är ju liksom inte ens poker, ungefär som att sitta o lira hyper turbos HU o göra pengar. Jag fattar inte grejjen, snälla förklara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara få fråga en 180man turbo grinder. Varför?

 

Du går in på finalbordet med 10BB vilket alla andra gör också. Ingen rör sina chips tills de får en hand, Alltså hur kan det vara kul att spela på det sättet?

 

Det är ju liksom inte ens poker, ungefär som att sitta o lira hyper turbos HU o göra pengar. Jag fattar inte grejjen, snälla förklara.

 

Enkel väg att göra profit på helt enkelt, vissa föredrar att sitta flertalet timmar och spela cg och plusa marginellt när du kan sitta i max ~1½ timma i en 180manna och vinna +50BI om du binkar en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enkel väg att göra profit på helt enkelt, vissa föredrar att sitta flertalet timmar och spela cg och plusa marginellt när du kan sitta i max ~1½ timma i en 180manna och vinna +50BI om du binkar en.

 

Absolut, men grejjen med cashgame är att du spelar ut din motståndare. Du är liksom bättre. I turbo handlar det mest om vilka som orkar spela i stor volym och sen kunna all in % för preflop. Hur kan man vara bättre i en turbo?

 

Jag tycker det är seriöst gay

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut, men grejjen med cashgame är att du spelar ut din motståndare. Du är liksom bättre. I turbo handlar det mest om vilka som orkar spela i stor volym och sen kunna all in % för preflop. Hur kan man vara bättre i en turbo?

 

Jag tycker det är seriöst gay

 

Är du seriös?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...