bagge3 Postad 22 Augusti , 2011 Rapport Postad 22 Augusti , 2011 Hej, Är det någon som spelar på svenskaspel eller unibet med en mac hur hur fungerar det? /blivande macköpare Citera
Crappy Postad 22 Augusti , 2011 Rapport Postad 22 Augusti , 2011 Grattis till ett klokt beslut När det gäller Svs och Unibet/microgaming är det till att köra Win virtuellt, via VMware fusion eller liknade. Alternativ så kan man boota den i Win. De saiterna har ingen OSx klient dessvärre. Ska du köra virtuellt vill det till lite mer ram, jag kör själv 8g och tycker det funkar perfekt. Citera
pherlo Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 När det gäller Svs och Unibet/microgaming är det till att köra Win virtuellt, via VMware fusion eller liknade. Ska du köra virtuellt vill det till lite mer ram, jag kör själv 8GB och tycker det funkar perfekt. +1 Jag kör samma uppsättning. Fungerar hur bra som helst på min MBP. Citera
Recommended Posts