Gå till innehåll

FL2-7TD - Trn, 28/6, världsslaskpoker på 24h!

Recommended Posts

Postad

Slask!! att ni bara vågar! :evil:

Vad ska vi professionella 2-7-tripple draw spelare göra för att hitta en seriös turnering? och applicera alla häftiga knep Negreanu lärt oss? :lol:

Vad sägs förresten om en pf.nu online turnering i detta ädla spel? och har ni förresten sett att 2-7 är borttaget ifrån WSOP i år... skandal!!

Postad

Bara man inte får för sig att dra mot sin färg så 8-)

Min första turnering så hade jag igång ett vanligt 5korts mörk så jag visade ner en all-in med färg - som tur var var det fi's första 2-7-3 och han slog mig med sitt fyrtal :D

Postad

Bara man inte får för sig att dra mot sin färg så 8-)

Min första turnering så hade jag igång ett vanligt 5korts mörk så jag visade ner en all-in med färg - som tur var var det fi's första 2-7-3 och han slog mig med sitt fyrtal :D

Det sköna är ju de lirarna som inte fattar att man ska ha så låga kort som möjligt ens EFTER sin första förlust med färgen. De bara fortsätter mata på med sina kåkar, färger och fyrtal.. och sitter där som fågelholkar efter varje hand :lol:

Postad

Jag lyckades få stryk med min nio hög mot sigges missade färgdrag....

När jag slaskat bort första inköpet visade det sig att jag hade loggat in på fel b2b skin och hade hela två euro att rebuya för. KUL :twisted:

Postad

Jävla buggklient, alla på vårt bord är i stort sett allin när det är ett drag till, och då försvinner alla korten, så jag kan inte se vad jag får. Usch

Postad

Dagens sjukaste beat.

Jag står pat inför sista bytet med j hög då står motståndaren också pat med Tio hög aarrrggh varför byter han inte ett kort så jag får en chans lol.

Postad

Ååååh va sur jag blir.

Var ruskigt shortstack och hamnar all-in efter ett byte mot nån idiot som sitter och byter 2 kort.

Jag slår pat på 9-7-4-3-2 och väntar ut.

Han byter 1 resp. 1 och visar sedan upp en 8a hög :/ Så var jag ute....