hogge75 Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Ja, det är alltså 14 lag i vanliga ligan, 2 måste tas bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Givetvis 12 lag.... skyller på barnet, min hjärna funkar inte så bra sen dess (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Hogge, var det Purple Punter som inte var med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 11 timmar sedan, säger Steel : Jo men det ser ut att finnas 14 lag i fantasyligan, vi är väl bara 12 i år? Vad blir prisstrukturen? 7k, 3k, 1k och 1k till den med flest poäng under regular season? Prisstrukturen låter bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Ja, prisstrukturen lät bra. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 1 timme sedan, säger Shahin86 : Hogge, var det Purple Punter som inte var med? Yes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Draften ikväll? Hmm kanske dags att läsa på lite då... Känner att jag för stunden är "dåligt påläst"... men vad gör det, coaching skills kommer man långt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Jag skulle vara jävligt intresserad av att köra en Wins Pool ifall det går att skrapa ihop 10 personer som är sugna, säg 500kr per skalle, winner takes all. Kopierar Bill Simmons text nedan för att förklara hur det går till. If you’re looking for a last-minute gambling pool for you and your friends, I highly recommend a surprisingly simple (and addictive) NFL wins pool. I love this pool. My friends love this pool. And now, you can love this pool. Here’s what you do: Find nine friends, agree on an entry fee and prize money, then come up with a draft order from 1-10. From there, you use the following “drafting system” to pick teams. Team 1 — 1st pick, 20th pick, 26th pickTeam 2 — 2, 16, 29Team 3 — 3, 13, 30Team 4 — 4, 18, 25Team 5 — 5, 15, 27Team 6 — 6, 19, 22Team 7 — 7, 11, 28Team 8 — 8, 17, 21Team 9 — 9, 14, 23Team 10 — 10, 12, 24 Everyone picks three teams. The highest total number of (regular season) victories for those three teams wins the pool. Några intresserade? Om intresserade så kan vi styra upp en randomizer på pick order och sedan köra picks via en chatgrupp eller genom en sidotråd här på pf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 1 timme sedan, säger Leppo : Jag skulle vara jävligt intresserad av att köra en Wins Pool ifall det går att skrapa ihop 10 personer som är sugna, säg 500kr per skalle, winner takes all. Kopierar Bill Simmons text nedan för att förklara hur det går till. If you’re looking for a last-minute gambling pool for you and your friends, I highly recommend a surprisingly simple (and addictive) NFL wins pool. I love this pool. My friends love this pool. And now, you can love this pool. Here’s what you do: Find nine friends, agree on an entry fee and prize money, then come up with a draft order from 1-10. From there, you use the following “drafting system” to pick teams. Team 1 — 1st pick, 20th pick, 26th pickTeam 2 — 2, 16, 29Team 3 — 3, 13, 30Team 4 — 4, 18, 25Team 5 — 5, 15, 27Team 6 — 6, 19, 22Team 7 — 7, 11, 28Team 8 — 8, 17, 21Team 9 — 9, 14, 23Team 10 — 10, 12, 24 Everyone picks three teams. The highest total number of (regular season) victories for those three teams wins the pool. Några intresserade? Om intresserade så kan vi styra upp en randomizer på pick order och sedan köra picks via en chatgrupp eller genom en sidotråd här på pf. Jag är som vanligt alltid på, har hört honom nämna den varianten i flertalet år men inte trott vi kan få ihop 10 pers som är sugna... Proove me wrong? (= 8 pers to go. Randomizandet är ju det enkla, att folk ska hinna få ihop 30 picks på en dag blir det svåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 1 timme sedan, säger Shahin86 : 8 pers to go. Randomizandet är ju det enkla, att folk ska hinna få ihop 30 picks på en dag blir det svåra. Håller med, men finns viljan så. Vore roligt med ännu ett element i spel under NFL säsongen, och ett som man inte behöver aktivera sig för heller, utan bara heja och onda Det går iofs att köra på färre spelare också, bara att man väljer flera lag, men fler än 2 bör man ju vara haha. Återstår att se om det finns intresse, annars kanske nåt att ta upp inför nästa år, då det finns mer tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Jag är också på, och liksom Shahin med på allt. Tyvärr kanske svårt att hinna i år. 3 nu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Alltså, om man bara lever med det faktum att det kommer spelas en torsdagsmatch där vi vet hur det går? (Patriotsvinner ju troligtvis), så har man väldigt lång tid på sig egentligen, fredag, lördag, söndag till 19.00. På den tiden hinner man ju via forumet bara skriva in lagen man vill ha i tur o ordning. Att hinna på en dag är alldeles för tajt. Till på söndag så hinner vi garanterat om alla bara besöker forumet 2 gånger per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Ja så är det. Och vågar väl sticka ut hakan att gissa att Pick 1 kommer vara Patriots....men VEM VET haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Var nog de flesta som missade att Miami och Tampa Bay är uppskjuten till vecka 11. Ofrivillig bye direkt och waiverdollar som måste investeras. Alltid lika kul att drafta. Funkade riktigt bra med kortare betänketid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 (redigerade) Här brukar jag alltid kommentera vilkas lag som ser bäst ut, och jag har aldrig nämnt mig själv. I år säger jag att ni spelar för andraplatsen allihop. GL mathafackers (= Redigerad 6 September , 2017 av Shahin86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Hammarö eller Hogge tycker jag hade bästa draften men det var jämnt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 6 September , 2017 Rapport Share Postad 6 September , 2017 Solna Steelers tycker jag, men jämnt skägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 8 September , 2017 Rapport Share Postad 8 September , 2017 kan inte se vad ni andra valt i survival-ligan? ville ju kolla om fler än jag torska på patriots. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 8 September , 2017 Rapport Share Postad 8 September , 2017 4 minuter sedan, säger gamblob : kan inte se vad ni andra valt i survival-ligan? ville ju kolla om fler än jag torska på patriots. Det var minst en till i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 8 September , 2017 Rapport Share Postad 8 September , 2017 Iskall start både i fantasyn och survivorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 23 September , 2017 Rapport Share Postad 23 September , 2017 Ute efter RB-WR trade är ute efter en top20 RB hör av er puss Hogge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 16 Oktober , 2017 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2017 Grattis "Sharre", Shahin antar jag, till survivorsegern! Behövde inte ens använda sitt extraliv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Oktober , 2017 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2017 Den 2017-10-16 kl 22:55, säger Steel : Grattis "Sharre", Shahin antar jag, till survivorsegern! Behövde inte ens använda sitt extraliv.... Ha, ja det är jag, tackar . Gick precis in för att göra veckans val och såg att det inte är någon kvar! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 16 November , 2017 Rapport Share Postad 16 November , 2017 jaha ja, hur slutar det här. Ken verkade ha en viss dominans, men nu är det 4 lag som är heljämna. Vilka tar bye-platserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 16 November , 2017 Rapport Share Postad 16 November , 2017 Jag tycker senaste trejden bör gå till omröstning iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts