Gå till innehåll

Moneybookers VIP?


Recommended Posts

Hej

 

Läste om Moneybookers VIP och är man sådan får man de där kortet utan massa avgifter och skit. Verkar bra för jag ska flytta utomlands nu.

 

Undrar dock hur det är med transaktionsgränsen med MB, ska nämligen spela avsevärt mindre nu och kan ju lätt bli VIP om jag använder neteller mindre men undrar om man behöver hålla någon månatlig omsättning igång för att bihålla VIP-status eller om jag kan chilla med MB så fort jag blivit uppgraderad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit VIP i några år nu. Sista 1,5 året har jag inte omsatt i närheten av vad jag gjorde tidigare, varav sista halvåret i stort sett ingenting och jag har fortfarande kvar min VIP-status.

 

Samma här

 

Vad krävs för att bli vip? €5K månaden som skickas runt via MB?

 

Tänkte om man tar en dag och skickar runt lite € via pokersiter till MB och tillbaks om är godkänt.

 

€10 000 inom 90 dagar var det för några år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aiight, nice! Har hört att man kan få öppna ett andra konto med en ny valuta, någon som har testat det och upplevelser? Jag kör nu med MB i € och neteller i USD men hur är det om man har två MB-konton och skickar valuta emellan? Det är inte gratis antar jag :)?

 

 

Det är lätt och smidigt. Bara att skapa ett MB i USD och sen maila VIP-supporten så ger dem ditt andra account samma rättigheter / limits som det första. Det har ju också fördelen att du kan få RSA-token till ditt USD account vilket jag inte tror Neteller har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lätt och smidigt. Bara att skapa ett MB i USD och sen maila VIP-supporten så ger dem ditt andra account samma rättigheter / limits som det första. Det har ju också fördelen att du kan få RSA-token till ditt USD account vilket jag inte tror Neteller har.

 

Jag tänkte mest på överföringen emellan. Vad för avgifter kan man räkna om man vill byta mellan MB usd och mb EUR?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte mest på överföringen emellan. Vad för avgifter kan man räkna om man vill byta mellan MB usd och mb EUR?

Avgiften är att skicka är 1%, max ~€0.50. Mellan konto med olika valuta tillkommer en växlingsavgift på 1.99% för vanlig användare medan VIP får en växlingsavgift som är 10% lägre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...