Gå till innehåll

AOPW 3K 29-30/10-2011. Välkomna!


MikeTime

Recommended Posts

Hur gick det?

 

Det gick utmärkt. Ett förstapris på 51K som gick till en västeråstjej, ett andrapris på 33K som hotellägaren bärgade och ytterligare 7 priser.

60 deltagare i main event, 27 deltagare i söndagens sidoevent och konstant två fyllda cg-bord plus en massa snglir.

Fortfarande trött efter allt roddande men mycket nöjd med helgen...

 

Ni kan boka in sista helgen i mars 2012 redan nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultatlista, prisplacerade i AOPW 2011.

Det kom 60 spelare till start vilket gjorde att vi fick en prispott på 150,000:- som fördelades enligt följande.

1:a Helen G 51,000:-

2:a Bo L 33,750:-

3:a Zoran I 21,750:-

4:a Niklas B 12,750:-

5:a Caroline T 9750:-

6:a Ola A 7500:-

7:a Wulff 6000:-

8:a Fredrik E 4500:-

9:a Sweet-Charlotte 3000:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gick utmärkt. Ett förstapris på 51K som gick till en västeråstjej, ett andrapris på 33K som hotellägaren bärgade och ytterligare 7 priser.

60 deltagare i main event, 27 deltagare i söndagens sidoevent och konstant två fyllda cg-bord plus en massa snglir.

Fortfarande trött efter allt roddande men mycket nöjd med helgen...

 

Ni kan boka in sista helgen i mars 2012 redan nu!

 

Ett mycket trevligt event även om det fetstilta ordet fick en olycklig aktualitet för Björnen och mig....

 

Själv bustade jag i main event nära slutet av första dagens spel mot slutliga vinnaren. Consolation tournament på söndag gick länge bra och jag var solid chiptvåa med 6 spelare kvar. Höjde sedan på knappen med Kc9c, fick två klöver på flop och en till på turn, slickade mig om munnen. Dumt nog hade jag inte lärt av svenska nätpokerhistorien att akta mig för T6... Chipleadern hade nämligen hittat en syn med denna hand i BB och fått in en kåk. Åkte alltså hem till Stockholm med ett bubbelpris på 300 strålande kronor.

 

Som sagt, väldigt kul i alla fall och som supportrar brukar säga: nästa år, då jävlar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...