#LOUDmouth# Postad 20 Juli , 2011 Rapport Postad 20 Juli , 2011 Eftersom partneransvarig och/eller någon annan verkar ha somnat i hammocken och det inte är så kul att spela själv så känner jag mig manad att leka chef/moderator och plugga för dessa turrar. Turrarna lär väl dessutom bli inställda om det är för få deltagare? Hur många deltagare krävs? Info finns här! Fakturerar Soluan Investments Ltd. Puss & kram, simma där ni bottnar! /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 20 Juli , 2011 Rapport Postad 20 Juli , 2011 Vi kanske kan bli själva du och jag? Det verkar som det är enda chansen att vi ska komma HU och göra upp Citera
#LOUDmouth# Postad 20 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2011 Haha, tala för dig själv Jag har förövrigt planerat en double whammy denna veckan, bara så du vet Annars så syns vi på finalbordet i Berga Open! /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 20 Juli , 2011 Rapport Postad 20 Juli , 2011 Uppriktigt och fylleärligt (Amarone igen ) Det ska bli förbannat kul att ses Jag tar hellre en Berga HU än här Iaf mot dig (hohohoho) Citera
sharken Postad 21 Juli , 2011 Rapport Postad 21 Juli , 2011 Tur att det finns en reserv moderator Citera
#LOUDmouth# Postad 21 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2011 Uppriktigt och fylleärligt (Amarone igen ) Det ska bli förbannat kul att sesJag tar hellre en Berga HU än här Iaf mot dig (hohohoho) Haha, +1 gubben! Tack Betfair & PF för en trevlig turre även om det bara blev en 10'e plats. Men gör man tveksamma syner får man skylla sig själv /#LOUDmouth# Citera
Agent Cooper Postad 21 Juli , 2011 Rapport Postad 21 Juli , 2011 Trevlig turnering! Värt att notera var brava001. En riktig stjärna. Skulle göra rent hus i paralympics. Citera
#LOUDmouth# Postad 22 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2011 Trevlig turnering! Värt att notera var brava001. En riktig stjärna. Skulle göra rent hus i paralympics. Agent e int bitter Kan förövrigt påpeka att jag faktiskt noterade samma sak /#LOUDmouth# Citera
Agent Cooper Postad 22 Juli , 2011 Rapport Postad 22 Juli , 2011 Agent e int bitter Kan förövrigt påpeka att jag faktiskt noterade samma sak /#LOUDmouth# Hehe! Tog mig in i pengarna så bara lite bitter. Bara hoppas han är med på söndag. Då blir det revansch. Citera
#LOUDmouth# Postad 24 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2011 Hmm, ute på en hedrande 46'e plats efter att min push pre möttes av en riktig hjältesyn. Lycka till ni andra & dra åt helvete med er Näe då , tack PF och BF för en (som vanligt) trevlig turnering. Och lycka till ni andra! /#LOUDmouth# Citera
Recommended Posts