MasterFlash Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 Hej.. Har ni några lyckogrejer bredvid när ni spelar poker. Såg att Karl Möller hade en tiger i innerfickan när han spelade.. Själv har jag på mig ett par Adidas mysbyxor jag köpte 96 när jag lirar + en folköl och snus Då är jag på topp.. Vad har ni!? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 Har alltid 5 svarta marker i handen, körde ett tag med röda men dom funkade inte lika bra! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 Jag tror extremt mkt på skrock, jag har ett saltkar med mig, en plank-bit( att ta i), hästsko som jag klämmer på(beredd att svinga iväg över axeln) samt en pinne som jag använder för att knuffa ner eventuella nycklar på borden. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 Jag tror extremt mkt på skrock, jag har ett saltkar med mig, en plank-bit( att ta i), hästsko som jag klämmer på(beredd att svinga iväg över axeln) samt en pinne som jag använder för att knuffa ner eventuella nycklar på borden. Lycka till! Ingen svart katt att kasta framför motståndarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 Ingen svart katt att kasta framför motståndarna? Nisse(katten) och stegen tar jag bara med mig till större events. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlueAcid Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 En BIB vitt och ett par tre Grappa-skott, men jag vet inte om det hjälper, går + först för att mot vargtimmen sluta på - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 brukar ha en liten fosil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baconburgare Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 En dator funkar bäst för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 Jag har ett älghuvud på vägen som jag ber till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 Jag har ett älghuvud på vägen som jag ber till. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 På vägen? Lägga ett älghuvud på uppfarten utanför, riktigt skön idé! Ett offer till pokergudarna? Funderar på att börja med något liknande... Ett korsfäst rådjur i trappuppgången kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 27 Juni , 2005 Rapport Share Postad 27 Juni , 2005 Hästhuvud i sängen är rätt okej det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts