Gå till innehåll

Andel i min WSOP biljett!


Jimpman

Recommended Posts

Hejsan alla glada pf:are!

 

Nu har jag funderat ut hur ni alla skall få chansen att få en del av min möjliga vinst i WSOP Main event.

 

Jag kommer sälja 10 andelar a 100$. För varje sådan andel för man 3% av en möjlig vinst, detta givetvis efter skatt. D.v.s för 10% av inköpet har ni chans att dela på 30% av vinsten.

 

Jag vann för övrigt min biljett till WSOP main event i expressen.se freerool som gick på pokerstars. Detta är även ett perfekt sätt för mig att spela min bästa poker då inte bara jag drabbas av dåliga beslut.

 

För mer info PM:a mig

 

Ps: Qos hoppas jag postat denna rätt samt att det var tillåtet att annonsera om detta på det här forumet...

 

//Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimpman, nu bara måste Du skriva dagbok där nere!

 

Japp, ska se om det går att ordna. Annars kommer expressen.se att följa mig....

 

//Jimmy

 

Jo, det är klart. Men expressen.se lär skriva på ett annat sätt. Du kan säkerligen bäst reflektera dina tankar, upplevelser etc. Om Du inte har tid kan Du alltid skriva en resumé när Du kommit hem igen.

 

Just det, Lycka Till!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

tjo, tyvärr ingen utdelning till er andelsköpare... men det visste ni ju redan...

 

Hur åkte jag ut?

 

Fick göra en jobbig lay down i första perioden... Jag sitter på knappen med K :heart: K :spade: raisar upp till 300 på ett olimpat bord, både SB å BB synar. Floppen kom J :club: 9 :spade: 7 :spade: . SB betta 800, BB synar jag raisar till 2400 för att visa styrka och få info. BÅDA SYNAR. turn 5 :diamond:. SB ALL IN!, BB FOLDS, JIMPMAN FOLDS....

 

Där åkte jag ner till ca: 7k.

 

spelade ganska smidigt upp mig till 12k på bordet, innan det var dags att bryta bordet. Kom till ett bord med mycket marker, bra tänkte jag... softade på bordet ett tag snodde lite potter, försökte läsa av spelarna så gott det gick. Sen händer det som inte får hända.... jag limpar med 10 :heart: J :spade: från knappen med två tidigare limpare... så vi är fyra i potten med BB. Flopp 9 :heart: Q :club: K :heart: , det checkas fram till mig jag bettar pott 800, killen efter BB raisar (checkraisar) 2K... min första tanke e checkraise då måste han ha en färdig hand, topp två par eller 999. Lär ju ha raisat upp med JJ el QQ preflop... jag sitter å steker ett tag sen ALL IN! med extra 6-7K Killen(gubben) blixtsynar med dom markerna han har kvar... typ 5-6k.... han visar upp A :heart: 8 :heart:..., vart mäkta förvånad när jag såg att han spela sitt flushdrag som han gjorde... Turn 2 :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...