Gå till innehåll

NL4$ kriget har börjat.


GalenIRL

Recommended Posts

Hej!

 

Efter några månaders filmer, forum, böcker och en god vän till mig som är en duktig pokerspelare som spelar NL1000 på SvS har jag bestämt mig för att de är time att slänga in lite pengar o börja grinda. Så satt in 200USD på Fortune Poker just för att de är bra action på NL4 plus 30% RB.

 

Kommer inte sätta upp nått mål som många andra gör "efter sommaren ska jag ha rulle för NL25 osv", mitt mål är att kunna säga att jag kan spela stabil poker, att min graph rör sig stabilt uppåt att jag ska få in 110h MINST varje månad, vart jag hamnar i stakes spelar ingen större roll för mig, bara jag känner att jag utvecklas och blir en bättre poker spelare så är jag nöjd, o gå upp i stakes kommer med det får jag hoppas. Kommer bara gå upp i limits om jag har 40BIS för den limiten, och går ner i limit igen om jag går 6BIS back från dom 40, och upp till 40BIS igen osv.

 

Och jag gör en tråd för att jag kommer behöva hjälp i vissa händer, vad jag kunde gjort bättre, hur jag kan undvika svåra beslut, och ta fel beslut. Och att kunna bolla idéer i största allmänhet. Kommer lägga upp graphs, prata om vad jag känner går dåligt/bra. Och allt som jag kan stöta på nu.

 

Har dock ingen aning om någon finner intresse i mitt krig i NL4$, men de märker vi. Är tacksam för all hjälp jag kan få :)

 

Ska försöka spela in en session imorgon o slänga upp o se vad ni säger :)

 

MVH !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...