MaiPenRai Postad 19 Juli , 2011 Rapport Postad 19 Juli , 2011 hahahahh , blev en skön story iaf Citera
Roob Postad 19 Juli , 2011 Rapport Postad 19 Juli , 2011 Bara jag som gick och gjorde popcorn? Citera
Kimzors Postad 19 Juli , 2011 Rapport Postad 19 Juli , 2011 Bara jag som gick och gjorde popcorn? nej OT: vadå skämmas snarare nått att vara stolt över! Citera
Kvastfan Postad 19 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2011 nej OT: vadå skämmas snarare nått att vara stolt över! Bara jag som gick och gjorde popcorn? hahahahh , blev en skön story iaf hahaha du det blir inte nå fler popcorn kvällar med bruden iaf! Citera
Kimzors Postad 19 Juli , 2011 Rapport Postad 19 Juli , 2011 hahaha du det blir fler popcorn kvällar med bruden iaf! FYYYYYYYYYP du måste hämnas såklart! Citera
Kvastfan Postad 20 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2011 FYYYYYYYYYP du måste hämnas såklart! haha med att lägga en popcorn kärna i hennes öra? eller har du nåt annat förslag? btw så gick jag o bruden förbi hälsovårdcentralen igår när vi var o handlade, vi mötte gubben som hjälpte mig få ut den. han skällde lite på bruden Citera
Kimzors Postad 20 Juli , 2011 Rapport Postad 20 Juli , 2011 haha med att lägga en popcorn kärna i hennes öra? eller har du nåt annat förslag? btw så gick jag o bruden förbi hälsovårdcentralen igår när vi var o handlade, vi mötte gubben som hjälpte mig få ut den. han skällde lite på bruden har hon en katt? jag har så jäävla bra förslag fast det är lite halväckligt... Citera
Kvastfan Postad 20 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2011 har hon en katt? jag har så jäävla bra förslag fast det är lite halväckligt... haha nej men va hade du tänkt dig då ? Citera
Kvastfan Postad 20 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2011 okej nu ska man inte skriva att man blev supermotriggad idag, för då blir folk arga att man skriver så... men tyvärr satt inte dom avgörande flipsen idag, Fick in det med QQ vs AA + JJ i 500krs, standard. Fick in det med AQs vs TT i t100 pre, bräda Q49J8 lill-lördag torskade jag 3-4 st 70-30% all ins för att till slut få in det med liten stack med AKs 99.. nya tag söndag Citera
Kimzors Postad 21 Juli , 2011 Rapport Postad 21 Juli , 2011 haha nej men va hade du tänkt dig då ? gå upp tidigt och töm katt sandlådan i en vecka så hon tror att katten inte har skitit på hela veckan....sen på söndag sätter du dig på huk på golvet och så lägger du världens kabel i kattsandlåden och sen filmar hennes reaktion....lite gross men jag är inte frisk fråga mig inte hur jag kom på den idén Citera
Kvastfan Postad 21 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2011 gå upp tidigt och töm katt sandlådan i en vecka så hon tror att katten inte har skitit på hela veckan....sen på söndag sätter du dig på huk på golvet och så lägger du världens kabel i kattsandlåden och sen filmar hennes reaktion....lite gross men jag är inte frisk fråga mig inte hur jag kom på den idén hahaahah, du är fan inte frisk! Citera
Kvastfan Postad 25 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2011 Har legat däckad i feber och förkylning några dagar nu, fortfarande inte frisk men valde ändå att försöka kvala in till söndags-steken igår, hade inte lust att köpa in mig igår. Hade jag inte kvalat in hade jag inte spelat pga sjukdom! Det blev söndags-steken + T100 igår. Söndags-steken fick jag en kanon start då jag 2 outade en snubbe all in flop, så där hade jag över avg i större delen av dom första 3 timmarna. När det var 30 platser till ITM så åkte jag på en 2 outare då jag låg 2a i turneringen, som tur var hade jag mer än han så jag levde med 14 bb kvar, lyckades dubbla o sen körde jag på. När ITM bubblan sprack låg jag 11 av 30 med ca 22bb, blindsen var enorma så det var inte direkt plats för spel, det var all in poker som gällde, tyvärr blev jag extremt kortkall i några varv så jag tappade ner till 14-15 bb. Sen plockar jag upp AJs i tidig poss. då väljer jag att pusha 11 bb, får syn av 99 som tyvärr står. bust 25a. 44k till ettan, fick 900kr för en 25e plats T100, Hade bra kortsnitt till en början så jag byggde snabbt upp min stack från 5k till 8k. Tappade 3k mot en snubbe AJ vs 55 på 244 flop. kallt spel av mig! några händer senare har jag 55 på bb och 5 spelare limpar till mig. floppen kommer 569 och jag väljer att betta ut halvpott direkt, utg som limpade 3bets överpushar med JJ och mina 5or får stå, uppe på 11k nu. Från 11k vinner jag massa halvstora potter så jag är uppe på 20k när denna hand utspelar sig. Har tyvärr inge HM så kan ej lägga upp handen. Men får in KK vs QJ vs A6spader på flop QT4, 2 st spader. turn blankar men river kommer 3e spader för nötfärg åt fisken! 35K pott för top 3 åt fel håll Med 10k kvar i stacken får jag in det med AK vs AQs då jag 3bets pushar. när det är 30 spelare kvar, 15 ITM har jag lyckats bygga upp stacken till 38K, blinds 600-1200. Synar först en all in för 12k med AKs vs hans AJ, J river! Med 26k i stacken får jag AK igen och får syna ner en snubbe som pushar 10k med AQ, obv Q river!!!!!! Jag lyckas sno lite blinds o får upp stacken till 10bb då jag väljer att pusha 88, tyvärr synar BB med KK och jag åker på en 18e plats! Nära skjuter ingen hare Citera
Kvastfan Postad 31 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2011 Efter en veckas frånvaro från pokern blir det äntligen en turnerings kväll, Blir dom vanliga turneringarna. Söndags-steken Top100 500krs Texas Djup I morgon är det dags för månadsfinalen i Top100 sen årsfinalen den 14 augusti.. Citera
Jimmy_Pistol Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 Ses i steken! Och kanske topp100 eller någon annan. Citera
Kvastfan Postad 1 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Kattskit igår. räcker så! Hej Citera
Recommended Posts