Gå till innehåll

30/6 medlemsturnering på Betsson med $500 adderat!


Recommended Posts

Betsson avslutar juni med att kasta in $500 i en medlemsturnering på vår traditionsenliga torsdagstid. Som vanligt kan vi räkna med konceptet lågt inköp, högt övervärde och massor med trevligt sällskap. Det är poker som poker ska vara!

 

Namn: Poker SE 500

Tid: torsdag 30 juni klockan 20:00

Inköp: $5+0.50

Adderat till potten: $500 i cash

Lösenordsrebus: typavvägdärmanfåroftafårkörai120kmh (åtta bokstäver.börjarpåmslutarpåy (på engelska!)

 

Har du inget konto på Betsson går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer att turneringen försvann för ett tag. Nu är den synlig i klienten igen och det går bra att regga sig till den.

 

Ni hittar den under Schemalagda turneringar kl. 20:00 ikväll. Namnet är POKER SE 500

 

Lycka till!

 

 

(Var det någon som hann regga sig i början av veckan bör de göra det på nytt för att försäkra sig om att delta i turneringen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggad och klar för spel. Så får vi se till att han med munnen inte kommer till finalbord i kväll, för en gång i vekan får vara nog :mrgreen:

 

Om du syftar på mig så är det ingen risk eftersom jag lessnade på att sitta hemma och vänta på att dom skulle lösa det så jag cyklade iväg och tog ett dopp. Och somnade på klippan och vaknade inte förräns 20:15 :oops:

 

Om ni inte vill att jag ska hamna på finalbord betsson så är det bättre att ni säger det rakt ut istället för att hålla på med såna här finter :mrgreen:

 

Men lycka till alla!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...