icecreem Postad 30 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2011 väl sprunget och spelat gangsta! tack man! Citera
icecreem Postad 30 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2011 ser stabilt ut määän tackar! Citera
icecreem Postad 4 September , 2011 Författare Rapport Postad 4 September , 2011 Hur gör vi på floppen utan stats på fi? No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com BB ($326.93) UTG ($199.44) MP ($394) Hero (Button) ($200) SB ($496.46) Preflop: Hero is Button with A, A 1 fold, MP bets $5.75, Hero raises $21.50, 2 folds, MP calls $15.75 Flop: ($46) 10, 4, Q(2 players) MP checks, Hero bets $30, MP raises $76 Total pot: $106 Hero calls $46 Turn: ($198) A(2 players) MP bets $148.50, Hero calls $102.50 (All-In) River: ($403) 5(2 players, 1 all-in) Total pot: $403 Results: Hero had A, A (three of a kind, Aces). MP had 10, 10 (three of a kind, tens). Outcome: Hero won $392.93 Citera
icecreem Postad 5 September , 2011 Författare Rapport Postad 5 September , 2011 wp. fint turat också haha ty Citera
icecreem Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 hur länge är man tillfälligt avstängd från svs chatten:-D ? Citera
johanzzon Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 hur länge är man tillfälligt avstängd från svs chatten:-D ? Första gången? Jag är ju veteran in the game så att säga. Första gången är det en vecka, sen blir det två veckor har jag för mig, och tredje gången så blir det for life. Citera
icecreem Postad 9 September , 2011 Författare Rapport Postad 9 September , 2011 Första gången? Jag är ju veteran in the game så att säga. Första gången är det en vecka, sen blir det två veckor har jag för mig, och tredje gången så blir det for life. haha inte konstigt att man blir avstängd:shock: Citera
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 jag har blivit avstängd typ 5-6 gånger så.... Citera
Synabluffen Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 jag har blivit avstängd typ 5-6 gånger så.... Och det är du nöjd över? Tyder ju bara på att du är en idiot som går lös på fisk i chatten osv. Skulle gladeligen sparka in fitta på dig. Citera
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Och det är du nöjd över? Tyder ju bara på att du är en idiot som går lös på fisk i chatten osv. Skulle gladeligen sparka in fitta på dig. nöjd nja, nöjd över att jag motbevisa han som sa tredje gången=livstid, ja! Sen är jag ju fisken så det kanske är därför jag lackar? Citera
Synabluffen Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 nöjd nja, nöjd över att jag motbevisa han som sa tredje gången=livstid, ja! Sen är jag ju fisken så det kanske är därför jag lackar? haha, ok "fishing since 2005" Jo, har du inte lärt dig något på 6 år så har du helt klart rätten på din sida. Steama på bara! Citera
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 haha, ok "fishing since 2005" Jo, har du inte lärt dig något på 6 år så har du helt klart rätten på din sida. Steama på bara! jag har lärt mig sjukt mycket. Tyvärr har ju alla andra lärt sig mer btw, jag sparka in fittan på din morsa igår, hon säger hej... Citera
wahlen1 Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 jag har lärt mig sjukt mycket. Tyvärr har ju alla andra lärt sig mer btw, jag sparka in fittan på din morsa igår, hon säger hej... Moget. Citera
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Och det är du nöjd över? Tyder ju bara på att du är en idiot som går lös på fisk i chatten osv. Skulle gladeligen sparka in fitta på dig. jag har lärt mig sjukt mycket. Tyvärr har ju alla andra lärt sig mer btw, jag sparka in fittan på din morsa igår, hon säger hej... Moget. fyp Citera
Synabluffen Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 fyp Vadå "FYP" Släng dig inte med slang om du inte har intelligens att förstå hur den skall användas Citera
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Vadå "FYP" Släng dig inte med slang om du inte har intelligens att förstå hur den skall användas oj jag byggde upp inlägget fel. Å nej. Seriöst du är tragisk. Citera
wahlen1 Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 oj jag byggde upp inlägget fel. Å nej. Seriöst du är tragisk. Säger han som blivit bannad flera gånger på svschatt sen är stolt över det. Citera
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Säger han som blivit bannad flera gånger på svschatt sen är stolt över det. är jag? Vart skrev jag det? Jag motbevisade något som någon sa. Det är jag stolt över. Har aldrig påstått att jag är stolt över att ha varit bannad. Jag skäms varje gång jag blivit bannad tbh. Citera
Synabluffen Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 är jag? Vart skrev jag det? Jag motbevisade något som någon sa. Det är jag stolt över. Har aldrig påstått att jag är stolt över att ha varit bannad. Jag skäms varje gång jag blivit bannad tbh. Sluta tramsa nu lille vän. Citera
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 /ignore fyfan va sjukt skönt att ha dig på ignorelistan. :D:D:D:D:D::D SÅ JÄVLA BRA FUNKTON PF!! Citera
Recommended Posts