Gå till innehåll

9/6 och 12/6 Turneringar på 24h Poker med gitarr och cash adderat till potterna!


Recommended Posts

24hPoker firar att sommaren är här med två fina 24hProTeam-turneringar! I den första som spelas på torsdag klockan 19:00 vikarierar vår redaktör Valterego i proteamet och den som slår ut honom får €25. Dessutom är det €500 adderat till potten!

 

På söndag blir det än bättre då 24hPokers egen rockstjärna Dregen har ett pris på €100 på sitt huvud, och dessutom finns det en signerad Gibson-gitarr adderad. Även denna turnering spelas klockan 19:00.

 

Namn: 24hProTeam

Tid: torsdag 9 juni kl 19:00

Inköp: €5+0.50

Adderat till potten: €500 i cash, samt €25 i bounty på Valter@Ego

Lösenordsrebus: Fordonsomtar digiluftenfrånArlandatillkastrup (åttabokstäver)

 

Namn: 24hProTeam

Tid: söndag 12 juni kl 19:00

Inköp: €10+1

Adderat till potten: en gitarr ES-335 Gibson Epiphone signerad av Dregen, samt €100 i bounty på DR3G3N

Lösenordsrebus: Flygertillmånenmedastronauteriochbörjarpårochslutarpåt(niobokstäver)

 

Har du inget konto på 24hPoker kan du öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och min brorsa tänkte spela Dregen-turneringen idag. Eftersom båda bor hemma så spelar vi på samma nätverk. Så min fråga är, är det okej?

 

Som xerofin säger bör du fråga 24h för säkerhets skull, de har livechat, så är snabblöst.

 

Vågar mig ändå på att säga att det ska vara lugnt, vill minnas att entraction är "ok" med det i just turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir svårt att busta Dregen idag.

 

Märkte att folk uppmärksamma det i chatten, tråkigt. Prata dock med en bekant som sa att han fyller år idag, det kan förklara det hela. Ett "planeringsmissöde".

 

Han äter helt enkelt troligen jordgubbstårta och dricker saft, han är i min värld förlåten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...