Harrypoker Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Någon annan som upplever problem med mjukvaran hos Entraction? Varit lite laggit sedan förra updaten men nu senaste dagarna har det eskalerat och jag blir disconnectad titt som tätt. Har installerat om klient, startat om modem etc men inget har hjälpt. Även testat köra från två lika datorer samt utan mod och HM. Fortfarande samma problem. Ogilla. Citera
killerwolf Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 jag har haft typ connection:bad very bad senaste tiden oavsett om jag har varit hemma eller på office. Citera
tundeg Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Har haft lite "smålaggigt" hela tiden sen jag började spela där för några dagar sedan men nyss hängde det sig helt och jag tappade väl 7-8 minuter när jag hade 8 super turbo sngs igång. Inte bra Citera
tallkotten Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Har varit så för mig hela dagen idag. Grymt tiltande. Kör vidare på ongame tills dom löser det Citera
price Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Trodde först att det var mitt Internet som var dåligt. Riktigt trist är det Citera
a_player Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 laggar ju var och varannan dag nu förtiden Citera
henk1s Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 Ja, det laggar för hela nätverket och är inte för någon specifik. Citera
striker Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 Laggar för mig också. Ganska ofta. Blir närmare 10 sekunderslagg emellanåt. Riktigt störande. Trodde att det berodde på min uppkoppling. Citera
mrdemon Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Jag har enorma problem idag igen på entraction med konstanta frysningar är det nån mer som har dom här problemen idag? Citera
tundeg Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Jag har enorma problem idag igen på entraction med konstanta frysningar är det nån mer som har dom här problemen idag? Japp var ganska illa idag. Fick ett antal händer foldade pga lagg Citera
JENZOER Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Laggar värre än någonsin just nu. Entraction måste lösa detta omgående. Folk kan inte spela atm, händer tar flera minuter... Citera
mrdemon Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Idag och sista veckan e till o från ett jävla skämt att försöka spela poker på entraction med konstant laggande.vad är det som hänt egentligen är det nån som vet ? Citera
a_player Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 så sjuuuukt störande hur svårt kan det vara att fixa det har ju laggat i evigheter nu Citera
Torsten83 Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Jag har samma idag, tappar händer å blir sit out både högt å lågt. VAD GÖR DOM?? för många som gör 300vips om dan eller?? HAr inte entraction nån email, man kan fråga va som händer?? Citera
mrdemon Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Just nu e det helt vansinnigt o går fan inte att grinda med alla lagg probsen .Kan någon representant från entraction eller för nåt bolag verksamt på entraction säga nåt? För mycket probs för länge nu. Citera
Torsten83 Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 nu har det varit bättre i 15-20min å man e lycklig, sjuuuukt Citera
Recommended Posts