Lemiux Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Bror har blivit avstängd från flashback på livstid, kommer inte in på några trådar öht. Hur gör man för att kunna komma in på flashback igen, ja menar det är ju bara hans konto som är avstängt om vi använder samma burk så vill ju jag komma in? Citera
TotalFarsa Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Hur lyckas man med det? Att bli avstängd från FB dvs... Citera
Cyntax Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Byt ip, rensa cookies + flash-cookies. Kollar dom Mac-adressen? (tror ej). Citera
hubbahubba Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Lite off-topic men hur skulle de kunna kolla mac-adressen? Citera
splashy Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Lite off-topic men hur skulle de kunna kolla mac-adressen? Det kan de inte. Citera
Cyntax Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Lite off-topic men hur skulle de kunna kolla mac-adressen?Jag bara gissade, vet heller inte. Dock har jag hört att sajter kan... men om det är skrämselpropaganda eller ej vet jag ej. Har hört att sajter kan se mac-adressen om du har fast bredband, men inte mobilt/usb?Jag har ingen aning, någon som vet? Ta bort Flash-cookies: http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager07.html Citera
devalanteriel Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Nej, det är bullshit. Jag som siteadmin skulle älska om det gick, men man kan inte blockera mac-adresser på servernivå. Däremot går det att göra t.ex. i din router, så att inte andra datorer än dina egna kommer åt ditt nätverk. Citera
Mecklenburgare Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Går att komma runt lika lätt som med allt annat av denna karaktär. http://en.wikipedia.org/wiki/MAC_spoofing Citera
Lemiux Postad 29 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2011 Tror han hade lagt nån post om nån specifik plats om droger eller hur det var, var bara å testa med firefox så funkade det Citera
ToBad Postad 18 Juli , 2011 Rapport Postad 18 Juli , 2011 Har han kyckats bli avstängd på den sajten är det nog så gott att han håller sig i från allt vad forumposting heter. Citera
Recommended Posts