berKKa Postad 23 Maj , 2011 Rapport Postad 23 Maj , 2011 fy fan så trött på idiot siter online hoppas dom kunde gjort lika i hela världen som dom gjorde i usa Citera
papiPope Postad 23 Maj , 2011 Rapport Postad 23 Maj , 2011 fy fan så trött på idiot siter online hoppas dom kunde gjort lika i hela världen som dom gjorde i usa +1 Citera
Soni Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 visa lite sympati nu guys.. Svårt att visa sympati för folk som tycker illa om kakan men likväl äter den ändå. Edit: Jag förstod att du skojade dock. Citera
splashy Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Det är ingen slump att vindrutan på din bil är större än backspegeln. Fokusera framåt och lägg inte för stor vikt vid det som hänt. Citera
JohnH Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 ..om man backar måste man dock vrida på huvudet. Citera
MikeTime Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Det är ingen slump att vindrutan på din bil är större än backspegeln. Fokusera framåt och lägg inte för stor vikt vid det som hänt. ..om man backar måste man dock vrida på huvudet. Troligtvis dagens bästa poster. Citera
berKKa Postad 24 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2011 Det är ingen slump att vindrutan på din bil är större än backspegeln. Fokusera framåt och lägg inte för stor vikt vid det som hänt. :lol: dump......... svårt om det är tvärtom som det är i poker:mrgreen: Citera
sqzsumsleep Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Om jag säger till dig att siterna inte är riggade, och att du förlorar av en annan anledning, vad säger du då då? Citera
Soni Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Om jag säger till dig att siterna inte är riggade, och att du förlorar av en annan anledning, vad säger du då då? "Att de vinnande spelarna på samtliga nätverk ska tvingas sluta spela omedelbart, så att vi andra kan få vinna" är väl det enda TS kan komma med då. Frågan är bara hur många spelare som måste försvinna innan TS börjar vinna. Citera
mikj Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 håller med trådskaparn. absolut poker är/var exempelvis riggad, men endel folk sluta inte lira där ändå. Citera
LykkaSiGya Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Om jag säger till dig att siterna inte är riggade, och att du förlorar av en annan anledning, vad säger du då då? Helt seriöst.. vem bannar den här killen? Dev? Citera
hager Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Helt seriöst.. vem bannar den här killen? Dev? Haha tänkte skriva samma, men 2 före.. Illa... Citera
berKKa Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2011 Haha tänkte skriva samma, men 2 före.. Illa... har bannat mig själv....så GG NP alla Citera
hager Postad 25 Maj , 2011 Rapport Postad 25 Maj , 2011 har bannat mig själv....så GG NP alla Syftade iofs inte på dig, men wp Citera
bananuz Postad 27 Maj , 2011 Rapport Postad 27 Maj , 2011 har bannat mig själv....så GG NP alla Citera
comeon Postad 27 Maj , 2011 Rapport Postad 27 Maj , 2011 Det är ingen slump att vindrutan på din bil är större än backspegeln. Fokusera framåt och lägg inte för stor vikt vid det som hänt. Instämmer helt med dig Splashy, hur svårt det kanske än kan vara vid motgångar inom pokern (annat också för den delen) så bör man blicka framåt och försöka se ljuset i tunneln ist Citera
Recommended Posts