Rocker10 Postad 18 Maj , 2011 Rapport Postad 18 Maj , 2011 Hur många av er vinnande spelare spelar med HUD? Motivera gärna! Citera
KallOödmjukDiva Postad 18 Maj , 2011 Rapport Postad 18 Maj , 2011 Hur många av er vinnande spelare spelar med HUD?Motivera gärna! In be4 AnteSvante Citera
Rocker10 Postad 19 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2011 In be4 AnteSvante Använt tidigare eller? Citera
sulla Postad 19 Maj , 2011 Rapport Postad 19 Maj , 2011 Jag använder den jämt i MTT, dels för att tracka resultaten. Dels för att fungera som stöd när jag tar ett svårare beslut. När man multitablar är det enligt mig ett stöd som är omöjligt att spela utan eftersom det hjälper en att hålla koll. Det hjälper en att göra explofolds, ta explosyner eller i andra fall trappa eller bluffa. Citera
Rocker10 Postad 19 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2011 Jag har kört med HUD ett bra tag. Håller dock på med ett experiment där jag tagit bort HUD'en helt. Nu blir det bara "reads" och logik som får gälla. Citera
sulla Postad 19 Maj , 2011 Rapport Postad 19 Maj , 2011 Jag har kört med HUD ett bra tag. Håller dock på med ett experiment där jag tagit bort HUD'en helt. Nu blir det bara "reads" och logik som får gälla. Svårt att hitta "reads" när man spelar mer än 6 bord tycker jag men kanske en övningsak. Citera
NorthQ Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Jag har motsatt experiment just nu, försöker lära mig spela med HUD. Hittills försämrar den mina reads eftersom jag verkar lita för mkt på siffrorna. Citera
Recommended Posts