Gå till innehåll

Resteal range mot kompetent BU-raise.


eschmanCAT

Recommended Posts

BB (t333858)

UTG (t255719)

UTG+1 (t645733)

MP1 (t159452)

MP2 (t77614)

MP3 (t325006)

CO (t84232)

Button (t264222)

Hero (SB) (t101497)

 

Hero's M: 4.37

 

Preflop: Hero is SB with 10, A

6 folds, Button bets t17500, Hero raises to t100247 (All-In), 1 fold, Button calls t82747

 

Flop: (t219744) 2, 6, 2 (2 players, 1 all-in)

 

Turn: (t219744) 9 (2 players, 1 all-in)

 

River: (t219744) 3 (2 players, 1 all-in)

 

Total pot: t219744

 

Vilken range ska jag ha här för resteal? Skulle gissa på att Fis range i regel kommer att vara relativt stark, efterssom både jag och BB hade fina reshove stackar, och det är något vi borde göra väldigt ofta när BU min+raisar. Ska tilläggas att BU är en kompetent, tänkande reg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Bumpar den här för den här för tycker det är en riktigt intressant diskussion... jag skulle väl pusha alla gånger där..men vad vet jag:roll:

 

Men sluta vara mongolid och läs frågan. Frågan var inte om jag skulle pusha AT, utan vilken range jag ska trycka på ett ungefär.

 

Bumpade du tråden för att skämma ut mig eller vafan var poängen?

 

Gå och runka eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men sluta vara mongolid och läs frågan. Frågan var inte om jag skulle pusha AT, utan vilken range jag ska trycka på ett ungefär.

 

Bumpade du tråden för att skämma ut mig eller vafan var poängen?

 

Gå och runka eller nåt.

 

Fy va skön du e! Alltså jag ville ju precis som du höra vad andra tyckte att man skulle pusha med för range...Sen har jag ju ingen koll på dig eller hur mycket du vet....eftersom jag inte vet vem du är så kan det ju vara några % chans att du faktiskt inte är säker på om du vill pusha AT...därför gjorde jag det lilla tillägget att jag pushar alla gånger med AT...men det är ju inte det jag egentligen är intresserad av att diskutera...makes sense? ha en bra dag8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...