Gå till innehåll

Massiv överbett i dagens 750 000$ guarantee på FT


4tior

Recommended Posts

Hej, denna hand utspelade sig just i dagens 750 000$ guarantee turre på FTP:

 

Stack innan handen 5950, (fi 5900).

 

Jag sitter på knappen med A3 spader. Utg limpar 30, jag o sb likaså. Flopp Ah 10s 2r. Roundcheck till mig som bettar 85, sb slår om till 240, jag synar. Turn 5s, vilket alltså ger mig nötfärgdraget, toppar o hålpipa. Han bettar 3375 (pott på 600) vad gör jag, o vad har han!? 2 2?

 

Har inget read på honom/henne, då h*n just fått byta till mitt bord.

 

Allin eller fold?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ne.

 

full tilt = ftp

 

FT = Final Table

 

Snabbt jobbat att vara på final table redan på nivå 15/30 i 750k gtd, antar jag att du tänkte? Antar att du ville påpeka en felaktighet eller ett tecken på att OP fingerat HH:n?

 

Men som sagt, FT används även i betydelsen Full Tilt. Kan vara praktiskt om man inte kan skriva FTP för att man inte når P-tangenten. Så nu vet du det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snabbt jobbat att vara på final table redan på nivå 15/30 i 750k gtd, antar jag att du tänkte? Antar att du ville påpeka en felaktighet eller ett tecken på att OP fingerat HH:n?

 

Men som sagt, FT används även i betydelsen Full Tilt. Kan vara praktiskt om man inte kan skriva FTP för att man inte når P-tangenten. Så nu vet du det också.

 

thanks.

 

måste medge att jag blev förrvirrad först.

 

men sen försökte jag bara vara dryg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...