Gå till innehåll

Allt om banking!


MJ

Recommended Posts

Jag tänkte att vi kunde ha en tråd om banking, där vi går igenom vilka metoder vi väljer och vad vi anser vara för- och nackdelar med dessa. Om man tex spelar hos Ladbrokes är fördelen kostnadsfri utbetalning samt samma in och ut kurser på $. Nackdelen kan då vara att man har en sämre deal där med avsaknad av bonusar och annat...

 

Jag har ett konto hos bet365 som är reggat i kronor, om jag då ska casha ut behöver jag inte göra någon växling via bank och uttaget är avgiftsfritt. Däremot om insättningar ska göras via neteller måste en växling göras, tycker ni jag ska ändra till $? Hur stor är deras växlingsavgift då?

 

Sådana saker tycker jag vi kan diskutera här, tex har du precis cashat ut från något ställe, vad fick du för kurs och hur var den jämfört med gällande marknadskurs? Tillsammans kan vi utbilda oss om smidiga metoder, för främst utbetalningar :lol:

 

* RP till "allt om" tråd - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har valt att casha ut med neteller.

Att registrera bankkontot är lite krångligt första gången men sedan räcker det med ett mail. Sist jag gjorde det tog de ut en avgift på 12$ vilket är fullt acceptabelt med tanke på hur god support och den höga nivå på säkerhet de erbjuder.

 

Det är möjligt att de har förändrat sina vilkor sedan jag tog ut sist (februari)

 

mvh Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...