AceRace Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Hej jag är 24 år gammal. Har vart in the game sas i ca 4 år. Tycker från skillnad från de flesta att poker fortfarande är ganska skoj. Spelar 2/4-10/20 euros/$ på ongame, party, b2b, boss och lite svenska spel. Pokern är allt. Så inget jävla irl snack. Vill ni snacka om konsum och hur man tofflar på bästa sätt får ni läsa partyjacks dagbok. vill ni läsa om allt annat har ni office, här är det bara poker. Kommer kanske posta någon handanalys och då ser jag gärna att team3000 eller någon annan duktig spelare kommenterar(inga bumhunters). Mål för månaden. Få in äckligt mycket händer. Citera
JackVegas Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 GL! Semi-gillar din attityd. Hur kan det handla om poker, poker och bara poker om du "kanske kommer posta någon handhistorik"? Citera
AceRace Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2011 Spelar du HU också? Ring är mitt main game. Spelar hu om jag är uttråkad. Citera
tilta_mitt_liv Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 haha diggar dagboken redan. speciellt kängan till partyjacken om tofflandet. gg wp gl et.c Citera
okocha Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 gl, ska onelinera dina händer och reppa duktig trots att jag blivit bumhunter på äldre dagar. Citera
AceRace Postad 6 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2011 Tack för ert varma mottagande. 10h session avklarad och den slutade minus 4k euro typ. Fått in 12k händer den här månaden. Inte okej måste jobba på volymen. Citera
Daxxar Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Tack för ert varma mottagande. 10h session avklarad och den slutade minus 4k euro typ. Fått in 12k händer den här månaden. Inte okej måste jobba på volymen. Hur orkar du? Jag brukar tappa koncentration efter 2-3 timmar. Citera
WhySoSerious Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Tack för ert varma mottagande. 10h session avklarad och den slutade minus 4k euro typ. Fått in 12k händer den här månaden. Inte okej måste jobba på volymen. Wow, ingen paus eller liknande? känner du inte att ditt spel blir sämre efter x antal timmar? GL Citera
Staash Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Hej jag är 24 år gammal. Har vart in the game sas i ca 4 år. Tycker från skillnad från de flesta att poker fortfarande är ganska skoj. Spelar 2/4-10/20 euros/$ på ongame, party, b2b, boss och lite svenska spel. Pokern är allt. Så inget jävla irl snack. Vill ni snacka om konsum och hur man tofflar på bästa sätt får ni läsa partyjacks dagbok. vill ni läsa om allt annat har ni office, här är det bara poker. Kommer kanske posta någon handanalys och då ser jag gärna att team3000 eller någon annan duktig spelare kommenterar(inga bumhunters). Mål för månaden. Få in äckligt mycket händer. ÄNTLIGEN! Citera
eschmanCAT Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Fan.. Observerat forumet under en längre tid, och aldrig förr har en blogg fått mig så taggad på att gopro w massiv awesome volym. Citera
bjoelle Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 gl, ska onelinera dina händer och reppa duktig trots att jag blivit bumhunter på äldre dagar. Är obv inte ensam om att ha någon form av före-före-30års-kris? Citera
okocha Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Är obv inte ensam om att ha någon form av före-före-30års-kris? I pokervärlden är jag snart pensionär Citera
AceRace Postad 8 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2011 Hur orkar du? Jag brukar tappa koncentration efter 2-3 timmar. Wow, ingen paus eller liknande? känner du inte att ditt spel blir sämre efter x antal timmar? GL 30 min paus för att steka mat. Äta gör man obv samtidigt som man spelar. Spelade mina tre sista timmar ganska dåligt, hade fortfarande värde me för mycket robottendenser i det skedet. Vart för mycket irl skit i helgen så kör igång en session nu. Citera
AceRace Postad 8 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2011 Är jätte trött idag så slutade nu efter 3 timmars spel - 2k euro typ. Citera
UltrasMFF Postad 8 Maj , 2011 Rapport Postad 8 Maj , 2011 Är du helsingborgare? du verkar oskönare än Metaddict.. Citera
a_player Postad 8 Maj , 2011 Rapport Postad 8 Maj , 2011 najs den här dagboken kommer jag följa, GL! edit: läste första inlägget igen och nu blev jga sugen på att starta en dagbok. Du är inte ensam, jag e 24 och har lirat runt 4 år och poker är faktiskt fortfarande kul Citera
AceRace Postad 9 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2011 Är du helsingborgare? du verkar oskönare än Metaddict.. Är från sthlm. Ty. Körde en snabb session upp typ 1k euro. Citera
AceRace Postad 10 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2011 Körde 6 timmar igår, har fått in 10-15k händer siktar på minst 50k händer. Slutade even igår och är lillback för månaden. Citera
Soni Postad 10 Maj , 2011 Rapport Postad 10 Maj , 2011 Är du helsingborgare? du verkar oskönare än Metaddict.. Ingen är väl oskönare än meta? GL dagboksinnehavare Citera
AceRace Postad 11 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2011 fått in 5 timmars spel lite paus nu. Kört mest 3-6 idag och ligger even som vanligt. Citera
Opteron Postad 11 Maj , 2011 Rapport Postad 11 Maj , 2011 Är från sthlm. Ty. Körde en snabb session upp typ 1k euro. Tror det var menat som en förolämpning Citera
AceRace Postad 11 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2011 Tror det var menat som en förolämpning levlar du? Citera
Recommended Posts