Lejonkungen Postad 30 April , 2011 Rapport Share Postad 30 April , 2011 Hej på er! Finns det någon här som är intresserad av att sälja 5050poker aktier om de har några såklart på depå i en svensk bank? Vänligen Lejonkungen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 3 Maj , 2011 Rapport Share Postad 3 Maj , 2011 Jag har drygt 50 000 i Swedbank VP.... Skicka PM till mig om det är intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 3 Maj , 2011 Rapport Share Postad 3 Maj , 2011 nej inte än. vad betalar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 3 Maj , 2011 Rapport Share Postad 3 Maj , 2011 Tror det är tredje tråden som du är inne och skriver i lejonkungen. Måste ni på 50/50 starta en massa trådar för att försöka få ett intresse för aktien?! Du som är så insatt skriv ut vad bolaget är värderat till så kan folk lättare ta ställning till köp och säljkurser.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SilverPihlen Postad 3 Maj , 2011 Rapport Share Postad 3 Maj , 2011 Tror det är tredje tråden som du är inne och skriver i lejonkungen. Måste ni på 50/50 starta en massa trådar för att försöka få ett intresse för aktien?! Du som är så insatt skriv ut vad bolaget är värderat till så kan folk lättare ta ställning till köp och säljkurser.... Håller med, det finns väl en tråd redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lejonkungen Postad 4 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Vet inte vad som har hänt. Inte meningen att skriva massa trådar. Kan ha varit så att jag skrev denna innan jag hittade den andra. Om det är så kan moderatorn gärna ta bort den här om det stör folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lejonkungen Postad 4 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Ps härligt Hasse att du tror att jag jobbar med 5050poker för att man skriver inlägg i ämnet. Hade jag köpt Volvo aktier hade jag väl jobbat på bandet och hade jag pratat Astra Zeneca då hade jag varit forskare hmmm. ds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Efter lite detektivarbete konstaterar vi att användaren Lejonkungen har samma mailadress som en styrelseledamot i 5050. Användaren avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts