Gå till innehåll

24/4 Medlemsturnering på PartyPoker med ett säte till million och cash i potten!


Partneransvarig

Recommended Posts

PartyPoker ger oss åter en fin Söndag! Denna gång bjuds det på en medlemsturnering med ett säte till Party Million samt $360 i cash dom adderat värde. Inköpet ligger på $10 att spela, och upplägget känns som en finfin avrundning på helgen!

 

Namn: PSE $1000 added NL Hold'em (#2156089)

Tidpunkt: söndag 24 april kl 21:00 CET

Inköp: $9+1

Adderat till potten: ett säte till Party Million (värde $640), samt $360 i cash

Lösenordsrebus: namnetpåsajtensomarrangerarminusordetpoker

samtsiffrornasex,åttaochnio (totaltfembokstäverochtresiffror)

 

Turneringen är landsbegränsad och gäller endast för Sverige, Norge, Danmark och Finland.

 

Har du inget konto på PartyPoker kan du starta ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, bra värde och IP-spärr, men försök tjata på dem att få lite snabbare struktur i fortsättningen. Denna gång är det helg och mindre problem, men tidigare verkar majoriteten ha varit för snabbare struktur. Jag tror också att majoriteten stöder att de skulle börja 20.00 CET också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, bra värde och IP-spärr, men försök tjata på dem att få lite snabbare struktur i fortsättningen. Denna gång är det helg och mindre problem, men tidigare verkar majoriteten ha varit för snabbare struktur. Jag tror också att majoriteten stöder att de skulle börja 20.00 CET också.

 

Vi ligger på om dessa önskemål och det kommer att ske en förändring i framtida turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Disse Party Poker-turneringene er alltid valuetown. Stiller i begge obv.

 

Enig med Xerox i at strukturen er litt for bra med tanke på startstack og blindstruktur. Men nå når det er påske, er det et mindre problem :lol:

 

3k startstack og 15 min blinds er ganske romslig. Kutt ned til 10 min blinds imho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...