Partneransvarig Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 PartyPoker ger oss åter en fin Söndag! Denna gång bjuds det på en medlemsturnering med ett säte till Party Million samt $360 i cash dom adderat värde. Inköpet ligger på $10 att spela, och upplägget känns som en finfin avrundning på helgen! Namn: PSE $1000 added NL Hold'em (#2156089) Tidpunkt: söndag 24 april kl 21:00 CET Inköp: $9+1 Adderat till potten: ett säte till Party Million (värde $640), samt $360 i cash Lösenordsrebus: namnetpåsajtensomarrangerarminusordetpoker samtsiffrornasex,åttaochnio (totaltfembokstäverochtresiffror) Turneringen är landsbegränsad och gäller endast för Sverige, Norge, Danmark och Finland. Har du inget konto på PartyPoker kan du starta ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Tackar, bra värde och IP-spärr, men försök tjata på dem att få lite snabbare struktur i fortsättningen. Denna gång är det helg och mindre problem, men tidigare verkar majoriteten ha varit för snabbare struktur. Jag tror också att majoriteten stöder att de skulle börja 20.00 CET också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 19 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2011 Tackar, bra värde och IP-spärr, men försök tjata på dem att få lite snabbare struktur i fortsättningen. Denna gång är det helg och mindre problem, men tidigare verkar majoriteten ha varit för snabbare struktur. Jag tror också att majoriteten stöder att de skulle börja 20.00 CET också. Vi ligger på om dessa önskemål och det kommer att ske en förändring i framtida turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parmesan Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Disse Party Poker-turneringene er alltid valuetown. Stiller i begge obv. Enig med Xerox i at strukturen er litt for bra med tanke på startstack og blindstruktur. Men nå når det er påske, er det et mindre problem 3k startstack og 15 min blinds er ganske romslig. Kutt ned til 10 min blinds imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 Behöver fan inte ändra på blindsen, jag tycker det är bra som det är. Jag gillar inte blinds som är för snabba. Om man nu är redan kvala till Spring Million, då kan man väll spara biljetten till nästa Million turnering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 testar lösenordet som de ska stå i rebusen, och de funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RamblingFool Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 Scaniac : inteforumetsomarrangerarturneringenutansajten , fattar du nu? Hade samma problem själv eftersom jag är en idiot typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ingepeg Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 Åkte ut på 6:e plats med AA mot QQ(han fick triss). Synd det var fina priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts