Gå till innehåll

Frågor om rake


biologibernt

Recommended Posts

Jag spelar på Svenska Spel nu på NL 400-NL 1000kr ungefär. En del heads up. Är raken hög på den sidan?

 

Jag är nybörjare. Hur kan man enkelt jämföra raken mellan olika siter när olika siter har olika "system" för att rakea?

 

Är svenska spels HU rake p ålägre nivåer ovanligt hög?

Vilka siter är bäst för HU NL när det gäller rake?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så på vilken nivå HU menar du att andra sidor blir billigare än svenska spel? Och vad är en halvbra rakeback. Utan att nämna någon alltså. Jag ser sällan något bättre än 33% eller så.

 

Om de cappar på $1 i stället för 5kr så betyder det väl att det är billigare på svenska spel eller missförstår jag nått??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så på vilken nivå HU menar du att andra sidor blir billigare än svenska spel? Och vad är en halvbra rakeback. Utan att nämna någon alltså. Jag ser sällan något bättre än 33% eller så.

 

Om de cappar på $1 i stället för 5kr så betyder det väl att det är billigare på svenska spel eller missförstår jag nått??

ja direkt är de billgare, men du kan oftat få rakeback på andra sidor och då blir de ju inte billigare
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så på vilken nivå HU menar du att andra sidor blir billigare än svenska spel? Och vad är en halvbra rakeback. Utan att nämna någon alltså. Jag ser sällan något bättre än 33% eller så.

 

Om de cappar på $1 i stället för 5kr så betyder det väl att det är billigare på svenska spel eller missförstår jag nått??

 

Spelar du med 30% RB som jag skulle beteckna som halvbra så kommer raken helt plötsligt att cappa på $0.70. Med en dollarkurs på ca 6.20 så innebär det en cap på SEK 4,34. Exakt vid vilken nivå det innebär att raken blir billigare beror på dealen du kan hitta, och var sitens cap faktiskt ligger. FTP har jag för mig cappar HU-spel redan vid $0.50 till exempel.

 

Sen ska det tilläggas att ingen deal i världen är värd lika mycket som dåliga spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen ska det tilläggas att ingen deal i världen är värd lika mycket som dåliga spelare.

 

I och för sig inte sant men förstår vad du menar. Men vad tycker folket här om motståendet på svenska spel jämfört med andra siter? Jag har i alla fall svårt att tro att man kan hitta i närheten så dåligt motstånd som det som finns på svenska spel.?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...