Gå till innehåll

HEM funkar inte till betssons.. OBS BILD


goingtothetop

Recommended Posts

hej!

 

Som rubriken lyder så får jag inte igång Holdemmanager till betssons euro table..

 

http://img713.imageshack.us/img713/4022/problemod.jpg

 

efter att ha kollat på bilden, någon som vet vad som ska åtgärdas? När jag trycker igång auto import kommer så kommer "bordet upp" men ingen HUD?

 

tacksam för hjälp!

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade samma problem på ongame och körde då table-finder från hudens meny. "Table"->"Table finder" och sen dra "röda pluppen" till bordet och clicka ok.

 

Funkade på något sätt sen men har ingen aning om det var table-finder som fixade biffen eller om det hade funkat ändå efter ett tag.

 

 

Gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe där har vi nog problemet, den importerar inte ens händer...! Någon ide hur jag ska lösa detta?

 

mvh

 

Du måste aktivera att programmet Euro tables sparar din handhistorik , detta är i någon meny under handhistory eller så, tror du hittar. Sen väljer du var den ska sparas där och och hur länge.

Standard 14 dagar, då kan HEM registrera detta om du anger den mappen du valt att det skall sparas till, annars sparas den aldrig ner och då finns det inget att registrera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...