emiiii Postad 25 Mars , 2011 Rapport Postad 25 Mars , 2011 Hej allesammans, hade tänkt hyra hus i Vegas från mitten/slutet av Juni och 2 veckor framåt för att spela WSOP i sommar. Eftersom inga nära vänner är pokerspelare så tänkte jag höra hur intresset ser ut för att dela? I nuläget är det jag och fv som åker. Hade tänkt lägga mellan 10-15k för boende under 2 veckor men det är givetvis beroende på hur många som är intresserade. Hade tänkt spela nått/några sidoevents men inte Main. Lite kort info om mig: är en 23-årig lundastudent som spelar midstakes och har spelat poker sen 18-årsåldern. PMa om du är intresserad alternativt skriv i tråden. Givetvis fördel om du är från södra Sverige så att man kan träffas innan avfärd. Citera
Strappa Postad 6 April , 2011 Rapport Postad 6 April , 2011 http://www.wrbo.com -> nevada -> las vegas finns schyssta 1-rums-condos till okej priser numera om inte annat Citera
Recommended Posts