TotalFarsa Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Sry affe, jag är gift. Dessutom har mike förstatjing. Sic att folk anmäler sig till nåt som sker om ett halvår Citera
MikeTime Postad 21 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2011 Anmäler Koivulainen Han är ju redan anmäld fast felstavad. kan preliminäranmäla mig Wp. Locka med dina db-kollegor. Kommer!Pax för gräsmattan som sovplats. Paxad. preliminäranmäler mig. Småfrågor som om jag då jobbar utomlands eller inte eller om jag överhuvudtaget har ett jobb påverkar lite. Vill även paxa sovplats, gärna med någon kelig. Affe vill man träffa och jag räcker till två. Sry affe, jag är gift. Dessutom har mike förstatjing. Se ovan ^^ Citera
hogge75 Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Sovplats önskas, så att man kan bli full för en gång skull Citera
Drunken_Penguin Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Sovplats önskas, så att man kan bli full för en gång skull Du bara bangar när du ska sova ju. Citera
Illvillja Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Jag vågar tyvärr inte anmäla mig även om de känns som generalfel att inte dyka upp med tanke på mitt track record. Anledningen är att jag räknar med att vara i Gibraltar och arbeta då. Citera
MikeTime Postad 21 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2011 Anmälda: Schoolbook Mike obv Crappy TotalSömnig Sandsater jm_j ValterErik Kovulainen Schtek-Bjoelle miata91 Galvanizer kobo SweetCharlotte JohnH Kristoffer N Magnus B Mats W Torax Hogge Sandra Bo Sandra Bu S Wiiand Omalley Drunken Penguin mceot Hygglo Ettan Grubbla Richard G Ängeln1 Ängeln2 Chrille A Affe2K okocha Nisze MrTight m1978 Jadbäck Saint Björnes magasin Loudmouth Pelle G Citera
#LOUDmouth# Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Undertecknad anmäler sig och lovar och svär att han inte kommer att få förhud som sist. Passar dessutom ypperligt eftersom gubben fyller år när finalbordet spelas. Födelsedagar är dom gjorda för klonk /#LOUDmouth# Citera
MikeTime Postad 21 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2011 Du frirullar väl denna? Korrekt. Citera
Mr_Tight Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Du frirullar väl denna? Korrekt. Jajamensan Välförtjänt tycker jag också. Krävs en del talang för att åka ut på 42:a plats innan whiskeyn ens börjat slå hårt. Citera
TotalFarsa Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Jajamensan Välförtjänt tycker jag också. Krävs en del talang för att åka ut på 42:a plats innan whiskeyn ens börjat slå hårt. Amatör Citera
Mr_Tight Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Amatör Omformulerar: Krävs en del talang för att åka ut på 42:a plats när t.o.m TF fortfarande var vid medvetande Citera
Drunken_Penguin Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Omformulerar: Krävs en del talang för att åka ut på 42:a plats när t.o.m TF fortfarande var vid medvetande Är du säker på att han var det? Jag lyckades inte få kontakt med honom efter att jag åkt ut (nåja, inte innan the grand reentrance alltså) och jag åkte ju runt plats 50 (tack hogge...). Citera
TotalFarsa Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Note to self: ta inte med wirre nästa gång. Citera
Drunken_Penguin Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Note to self: ta med wirre nästa gång. Bjud TF. Spela CG mot honom (alternativt var där när han frånsäger sig ägarskapet av sina marker). Citera
Crappy Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Note to self: ta inte med wirre nästa gång. Korrekt. Ingen wirre till dig nästa gång Det största värdet försvann när du knoppade in (Dp var kvar men höll sig undan ) Citera
Drunken_Penguin Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Korrekt. Ingen wirre till dig nästa gång Det största värdet försvann när du knoppade in (Dp var kvar men höll sig undan ) För att jag som varje gång gulat bort mina pengar. Edit: Och FU2 din jävla donator! Citera
MikeTime Postad 21 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2011 Anmälda: Schoolbook Mike obv Crappy TotalSömnig Sandsater jm_j ValterErik Kovulainen Schtek-Bjoelle miata91 Galvanizer kobo SweetCharlotte JohnH Kristoffer N Magnus B Mats W Torax Hogge Sandra Bo Sandra Bu S Wiiand Omalley Drunken Penguin mceot Hygglo Ettan Grubbla Richard G Ängeln1 Ängeln2 Chrille A Affe2K okocha Nisze MrTight m1978 Jadbäck Saint Björnes magasin Loudmouth Pelle G Erik Svensson Gus-ovich Aceofclubs Citera
Recommended Posts