Arkebarken Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Tänkte börja lira på internet men vet inte vilkan sait ja ska börja på. Skulle vilja ha lite tips på saiter som ni tycker är bra gillar o lira på ´Mvh Arkebarken Citera
diazo Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Svenska spel känns ganska rimligt, slipper klydda med att skicka in en massa papper när du ska ta ut pengar, slipper klydda med att skaffa rakeback deal och sånt med. Citera
mceot Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Svenska spel känns ganska rimligt, slipper klydda med att skicka in en massa papper när du ska ta ut pengar, slipper klydda med att skaffa rakeback deal och sånt med. Vill bara tillägga att svenska spel är det sista alternativet jag skulle ge en av mina vänner.(man får inget för att man spelar där). Och rakeback är något som gör en stor inverkan om man inte är proffs (är man en halvdan spelare kan rakeback hjälpa dig att hålla plus minus noll) Citera
mceot Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Jag rekomenderar Full tilt party poker spelar själv på ft Citera
Soni Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Vill bara tillägga att svenska spel är det sista alternativet jag skulle ge en av mina vänner.(man får inget för att man spelar där). Och rakeback är något som gör en stor inverkan om man inte är proffs (är man en halvdan spelare kan rakeback hjälpa dig att hålla plus minus noll) Ett riktigt kanoninlägg Citera
diazo Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Spelar man lågt betalar man ju bara 2.5% rake, så det borde väl motsvara runt 30-35% rakeback, spelarna på micro är ju absurt dåliga med. Citera
Chofritz Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Svenska spel alla dagar i veckan. 1. Vekt motstånd 2. Lätt med insättningar / uttag Citera
Soni Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Spelar man lågt betalar man ju bara 2.5% rake, så det borde väl motsvara runt 30-35% rakeback, spelarna på micro är ju absurt dåliga med. Det motsvarar t o m 50% rb Citera
MJ Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Vill bara tillägga att svenska spel är det sista alternativet jag skulle ge en av mina vänner.(man får inget för att man spelar där). Och rakeback är något som gör en stor inverkan om man inte är proffs (är man en halvdan spelare kan rakeback hjälpa dig att hålla plus minus noll) Rakeback är det bästa som uppfunnits sedan Bingolotto! Mvh Rake me till i die and then give me 27% rakeback Citera
diazo Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Det motsvarar t o m 50% rb mjäe, dollarn ligger så lågt så en cappad rake på $ site betyder att du betalar runt 19kr medans svs maxrake ligger på 15kr så när du spelar större potter kommer du nästan betala 5% rake därför får vi räkna ner procentsatsen något. Citera
Soni Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 mjäe, dollarn ligger så lågt så en cappad rake på $ site betyder att du betalar runt 19kr medans svs maxrake ligger på 15kr så när du spelar större potter kommer du nästan betala 5% rake därför får vi räkna ner procentsatsen något. u'r a frickin genius:ola: Citera
boyssaninter Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Full tilt har ju dock skönast software och även väldigt bra traffik på alla nivåer. Citera
Recommended Posts