Gå till innehåll

SNG för alla slantar


MuCkMyL1f3

Recommended Posts

Okej, ny månad. Dags att börja få in nån slags volym på detta.

Gör en DB och hoppas kunna bli något mer aktiv på detta forum one time.

 

Fram till nu har jag spelat $24-$36, 9-mans på FTP med en ROI på 9% just nu. Dock bara ett sample på 2k st spelade iår.

Men from. Mars börjar jag spela $60 nivån också när det finns games där. Kommer dock troligen ha mest volym på $36 nivån eftersom vissa tider på dygnet är det riktigt kass action på $60.

 

Lite mål jag satt upp för Mars månad:

 

* Raka minst $7000 vilket innebär c:a 2000 spelade (1500 st $36 och 500 st $60)

Detta ger en RB på ~$2k.

 

* Inte spela nå CG alls (PLO torsk)

 

* Träna minst 30 minuter / dag 20 utav de återstående 29 dagarna i Mars (idag medräknat)

 

 

Som en morot ska jag köpa mig ett riktigt as till skrivbordsstol om jag håller rake-snittet ($250/dag) fram till den 11e.

 

 

Tänkte sätta upp nått ROI mål också men det känns bara onödigt. Så länge jag ligger på 4-5% minst över hela mars räknat är jag nöjd.

 

 

Nu ska jag ut och jogga en vända innan jag sätter mig ner för pass 2 idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty för lyckönskningarna!

Är precis hemkommen efter en promenad i omgivningen på den blygsamma sträckan 2km.. körde även lite upphopp, utfall samt situps och genast känner man sig lite piggare.

Hoppas verkligen jag kan få in lite $60 games på schemat i dagarna för att det ska bli lättare att hålla dagssnittet på $250 i rake som jag behöver för att klara målet på ~$7k i rake i Mars.

 

Har precis gått från 6 bord till 8 bord men hoppas kunna fortsätta utöka detta mycket för att kunna hinna med mer volym på kortare tid.

 

Nu står det dusch, lunch och städning på schemat under 2 timmar cirka gurka framöver innan det blir ett långt och härligt kvällspass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har vi säkert spelat en del då jag kör samma nivåer som du.

Kanske slåss vi om stjärnorna på på Sharkscope? Eller har du blockat dig?

 

Studerar du (universitet) eller är du pro?

Känns iaf inte som att du jobbar om du planerar att spela så pass mycket under mars. Hinner själv med ca 800-2000 games/månad vid studier, beroende på kursens svårighetsgrad.

 

Ska försöka hålla utkik efter en annan svensk. Jag spelar mest under förmiddagen. När brukar du sitta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanken är att få in $60 nivån asap vid action (:

 

Lirar endast turbo, 9-max.. Är sugen på att gå över till 6-max framöver men det är inte aktuellt i dagsläget.

 

Har en aning om vem du kan vara då Aeis (: Stort GL vid borden.

Jo jag är blockad på sharkscope.

Jag yrkesspelar på heltid, sa upp mig från jobbet för 1.5 år sedan men skulle gärna plugga framöver om jag hittar nån utbildning som passar mig.

 

Man kan hitta mig alla tider på dygnet, optimalt vore att spela 4-5 timmar på förmiddagen och lämna kvällarna fria åt MTT-grind samt andra aktiviteter men jag har lite för dålig disciplin för det (:

 

Igår blev det knappt nå spel alls så idag har jag en del att ta igen för att ligga i fas. Skönt att jag vaknade nu vid kl 06, pigg och utvilad så man kan köra ett pass på några timmar nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanken är att få in $60 nivån asap vid action (:

 

Lirar endast turbo, 9-max.. Är sugen på att gå över till 6-max framöver men det är inte aktuellt i dagsläget.

 

Har en aning om vem du kan vara då Aeis (: Stort GL vid borden.

Jo jag är blockad på sharkscope.

Jag yrkesspelar på heltid, sa upp mig från jobbet för 1.5 år sedan men skulle gärna plugga framöver om jag hittar nån utbildning som passar mig.

 

Man kan hitta mig alla tider på dygnet, optimalt vore att spela 4-5 timmar på förmiddagen och lämna kvällarna fria åt MTT-grind samt andra aktiviteter men jag har lite för dålig disciplin för det (:

 

Igår blev det knappt nå spel alls så idag har jag en del att ta igen för att ligga i fas. Skönt att jag vaknade nu vid kl 06, pigg och utvilad så man kan köra ett pass på några timmar nu!

 

Ska dra igång ett litet pass innan skolan själv snart. Ser en svensk reggad på borden. Kan glädja dig åt att jag rankat dig som lila vilket är näst högsta nivån:)

Beanmo och regsen på 50$+ samt typ 2-3 pers på 36$ nivån är rankade som (blå) bättre.

 

Fast har du 9% ROI så måste jag utvärdera det. Över hur stort sample är det?

Ska göra klart lite morgonsysslor nu så kan vi battla sen:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, det är bara över ~2k spelade så (:

fan jag kör lila på fiskarna sen

röd, orange, gul för en skala på typ; duktig, okej, vinnande.

 

Men då är nog du den som jag trodde du också, såg just att du reggat upp en del =)

 

Ska precis ta break en timme för frukost osv.

motivationen är rätt dålig för tillfället. Sprungit 25% under EV mina 5 senaste speldagar och folks tycks alltid ha nötter oavsett om dom pushar 3bb från small eller om man pushar 10bb från knapp och får syn.

 

HU statsen är också bedrövliga senaste dagarna och det gör en del för ROI:en..Men det vänder ju förr eller senare så bara nöta på.

 

glhf aeis! ses vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som vanligt är jag dålig på volym men imorrn vankas det grind med ett par polare. Idag blev det bara lite slöspel på SVS där jag även lyckades semibubbla Fredags fighten =)

 

Har kört typ 25 sng också med lillback.

just nu håller jag på att spela HU sng som jag ska börja nöta mer vid perioder där jag är trött på 9-manna.

Har en kompis som är riktigt duktig på just HU sng som ska få lära mig lite grejer också (:

 

Skriver inga direkt dagsresultat utan kör vecko - eller månadsvis då jag försöker undvika att hålla koll på exakta resultaten förtuom när jag får igenom HM nån gång i veckan.

 

Vet dock att jag är c:a $200 ner än så länge denna vecka på sng och plus runt $150 på $33 turbo hus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som vanligt är jag dålig på volym men imorrn vankas det grind med ett par polare. Idag blev det bara lite slöspel på SVS där jag även lyckades semibubbla Fredags fighten =)

 

Har kört typ 25 sng också med lillback.

just nu håller jag på att spela HU sng som jag ska börja nöta mer vid perioder där jag är trött på 9-manna.

Har en kompis som är riktigt duktig på just HU sng som ska få lära mig lite grejer också (:

 

Skriver inga direkt dagsresultat utan kör vecko - eller månadsvis då jag försöker undvika att hålla koll på exakta resultaten förtuom när jag får igenom HM nån gång i veckan.

 

Vet dock att jag är c:a $200 ner än så länge denna vecka på sng och plus runt $150 på $33 turbo hus.

 

Var kommer du ifrån?

 

Brukar själv också öva lite HU sng. Men inte för att det på något sätt kan jämföras med timlönen från 9max (16 bord vs 1 HU :-D ) utan enbart för att förbättra min förmåga att läsa spelare och därmed höja timlönen för 9m.

Hade vart kul att köra en HU-SNG någondag bara för övningens skull om du har lust?:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...