Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vilket anser ni vara det bästa nätverket? Har spelat på Ipoker ett tag men så jävla äckligt snortight och fick ett tipps att testa party vilken skillnad på spelarkvaliten men problemet är ju självklart att det inte är någon RB på nätverket.

Om man väger in RB,Bonusar+Fiskar,dåliga regs vilket anser ni vara det bästa nätverket?

Postad

där man vinner....:mrgreen:

smaksak, oftast lite bättre värde på sajter/nätverk där mjukvara/deals är något sämre pga grinders inte orkar med de. Men då får man ju ist oftast sämre deals eller avnjuta en skabbigare mjukvara.

Tex personligen är jag förtjust i entractions mjukvara och bra deals men de är ett söndergrindat nätverk på low/mid, svs är ganska fiskigt men utan deals och max 5 bord, ongame är bra värde och ok deals men mjukvaran är ganska jobbig...

ah du fattar.

Postad

Självklart där man vinner:lol: :lol:

Var ett tag sen jag spelade på ongame men deras mjukvara var väll inte den bästa,är överförtjust i FTP mjukvara men kan inte få någon deal där då jag jag tydligen skrivit upp mig via någon länk när jag regga mig för några år sen,går inte att få reda på av supporten vilken site det är heller som tar MIN rake vilket suger

Postad

Ongame!

Fiskigt, bra deals+race och spelet är generellt sätt mer aggro än ipoker då det är 5 max. De blir bara större och större, har för mig att även party ska flytta till ongame nån gång i april (rätta mig om jag har fel)

Postad
Ongame!

Fiskigt, bra deals+race och spelet är generellt sätt mer aggro än ipoker då det är 5 max. De blir bara större och större, har för mig att även party ska flytta till ongame nån gång i april (rätta mig om jag har fel)

Officiellt är väl det bästa man kan få deras cashback? Dvs max 26% om man lirar CG om man rejkar $38,5k. Det kallar inte jag bra deal.

Postad

Många säger att entraction skulle vara ett grind nätverk och jag kan bara säga att jag blev väldigt förvånad efter jag såg kvaliten på motståndet.

Nu spelar jag bara FR upp till NL50 och det kan vara skillnad på SH borden.

Men jag älskar motståndet där och rakebacken + den sköna mjukvaran gör det ju

inte sämre.

Postad
Många säger att entraction skulle vara ett grind nätverk och jag kan bara säga att jag blev väldigt förvånad efter jag såg kvaliten på motståndet.

Nu spelar jag bara FR upp till NL50 och det kan vara skillnad på SH borden.

Men jag älskar motståndet där och rakebacken + den sköna mjukvaran gör det ju

inte sämre.

Dåligt motstånd på FR?

Postad
Förlorar man pengar på ongame? Man vinner pengar på ongame pga av att alla suger där.

Tror han syftade på deras essence system som gör att en förlorade spelare får mer rakeback än en vinnande.

Postad
Tror han syftade på deras essence system som gör att en förlorade spelare får mer rakeback än en vinnande.

Bara för att själv är affe på andra sidor ;) Och ongame har så pass mycket bättre rb än de flesta andra och sämre motstånd vilket gör att det är lönt att spela där :) Bättre köra med t.ex 55% på ongame med värdelöst motstånd än 60 på entraction där det bara är regs. Eller?

Postad
Dåligt motstånd på FR?

De händerna jag har lirat har varit riktigt usla motståndare stundtals, så länge man undviker borden med enbart grinders. Vissa dagar kan de även vara riktigt många bra bord igång också!

Postad
Bara för att själv är affe på andra sidor ;) Och ongame har så pass mycket bättre rb än de flesta andra och sämre motstånd vilket gör att det är lönt att spela där :) Bättre köra med t.ex 55% på ongame med värdelöst motstånd än 60 på entraction där det bara är regs. Eller?

Var hittar man en officiell deal på Ongame med 55%?