K1 Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 Lilla Kalmar Open kl 14.00 Antal platser 48 6 bord med 8 på varje. 1000+50 kr 20 000 i marker 30 min blinds genom hela turneringen. Turneringen kommer att hållas i Djurängen i Kalmar. Mat kommer att finnas för servering, samt tilltugg. Dock ingen alkohol för försäljning, men får gärna medtagas. Mvh Jonas & Susanne Citera
Morina Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Vad hände med 30 april? Lite trist det krockar med Lenhovda ännu en gång. /Morina Citera
K1 Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2011 Vad hände med 30 april? Lite trist det krockar med Lenhovda ännu en gång. /Morina De hände att de var Valborg. Ja de var synd. Men de blir väl så, lagom avstånd mellan turneringarna och nära löning tyvärr. Mvh Citera
Morina Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Jag tycker Valborg kan ha namnsdag en annan dag då... Jo det blir väl så, det är dumt de är samtidigt när flera personer vill åka på båda, bl.a. jag själv. Det blir ju slagsmål om samma deltagare så att säga. Men sånt är livet, jag får försöka sikta in mig på nästa Kalmar Open istället, den krockar inte i.a.f. /Morina Citera
schumme Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Tuff dag, undertecknad blir 30 år den dan och kommer va full deluxe... Citera
K1 Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2011 Kommer finnas pizza och frallor under hela speldagen. Efter 3 tim kommer vi duka fram en kall buffé med bla kyckling, fläskfilé och revben med massor av frukt & grönt, dressingar, samt potatissallad för endast 50kr Citera
slasktratten Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Ja vad fan regga mig med Johan V Nybro 0709764066. Flashy, bor du i nybro eller? vi får styra upp en turregrind nån kväll isf:) Citera
K1 Postad 5 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2011 Ja vad fan regga mig med Johan V Nybro 0709764066. Flashy, bor du i nybro eller? vi får styra upp en turregrind nån kväll isf:) Då är du reggad. 17 reggade. Citera
K1 Postad 5 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2011 Vi är just nu 20 reggade och tänk på att de bara finns 48 platser. Turneringen kommer att spelas i Djurängen, i den lokalen där flera av er varit innan. Vi hoppas på en solig Lördags e.m kväll och natt. Vi kommer duka fram en kall buffe i stora pausen, som är efter 3 tim. Det kommer vara en buffe som innehåller kyckling, revben och fläskfilé. Till det kommer det finnas frukt och grönt samt potatissallad, och kalla dressingar, till ett självkostnadspris på 50kr. Sist blev "Stora Kalmar Open" en succsé mycket pga att ni pokerspelare anmälde er i god tid, därför såg folk att de fanns ett stort intresse för turneringen. Mvh Kalmar Hold´em Citera
Norling Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 jag skulle också vilja anmäla mig, går det inte att skicka pm med uppgifter? Citera
K1 Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 jag skulle också vilja anmäla mig, går det inte att skicka pm med uppgifter? De går jättebra, fullständigt namn och mobilnummer. Mvh Citera
Norling Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 med risk för att bli dumförklarad men hur skickar man pm på detta forum? Citera
K1 Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 med risk för att bli dumförklarad men hur skickar man pm på detta forum? Klicka på mitt namn, dvs "k1" så kommer de upp olika alternativ Finns även en mail: kalmarholdem@gmail.com Citera
Jimmy_the_Rose Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Klicka på mitt namn, dvs "k1" så kommer de upp olika alternativ Finns även en mail: kalmarholdem@gmail.com Måste vänta ett par dagar innan det går skicka pm...för att förhindra spam (alt. ej önskvärda poliser i liveturneringar ) Citera
bjoelle Postad 17 Mars , 2011 Rapport Postad 17 Mars , 2011 Vi lägget en prel-anmälan på mig med Citera
bjoelle Postad 17 Mars , 2011 Rapport Postad 17 Mars , 2011 Måste vänta ett par dagar innan det går skicka pm...för att förhindra spam (alt. ej önskvärda poliser i liveturneringar ) "Norling" Låter ju fan som ett polisefternamn med, haha. Citera
Norling Postad 17 Mars , 2011 Rapport Postad 17 Mars , 2011 "Norling" Låter ju fan som ett polisefternamn med, haha. ha ha kul kille Citera
FormerForum Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 I'm in. Kommer hem till Sverige 1 maj. Citera
Recommended Posts