taktfast Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Efterfrågar bild på Lala imorgon, önskar honom även lycka till! Lovar att fixa det på direkten imorgon. Vi har en bild uppe sen tidigare i feeden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Saknar även en bild på pojken som leder, han har väl gjort lite grejer tidigare och är värd att tas med på bild innan han får pokalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Tror inte ni behöver oroa er. Det är finalbord i morgon, alla lär komma med på bild omgående. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lill-Prinsen Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 vad för regeldiskussion hade dom??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Trodde jag hade fått upp hundra bilder på Martin redan och ber om ursäkt att så inte är fallet. Det kommer givetvis upp snart också Det var kanske ont att inte förklara vad regeldiskussionen handlade om. I alla fall. William Thorson höjer i vad han tror är Martin Jacobsons big blind. När Martin lägger sig visar William upp sin hand för de spelare närmast till vänster (Martin sitter på höger sida). Det visar sig dock att det är Lala Mahmods big blind och han är kvar att agera. Floor förklarar att Williams hand är död. Både rail och övriga spelare tycker att handen bör vara levande, inklusive William som propagerar för det ljudligt. Floor kommer dock med ruling att handen ska vara död, något som först inte accepteras. William begär att få se regeln om att handen ska förklaras död (han har trots allt 15k i potten i det här läget) och floor söker fram ett papper. I det pappret står det dock tillägg "om det är flera spelare i potten". Det finns dock en regel där det står att handen kan förklaras död om den visas till andra, oavsett om de andra är med eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tmir Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Inte så lite lol att det är just William Thorsson som blir bortdömd. Jag tror inte heller att han förstår att floor måste dömma hårdare just mot honom (annars kan diskussioner om jäv uppstå). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Inte så lite lol att det är just William Thorsson som blir bortdömd. Jag tror inte heller att han förstår att floor måste dömma hårdare just mot honom (annars kan diskussioner om jäv uppstå).*haha* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Inte så lite lol att det är just William Thorsson som blir bortdömd. Jag tror inte heller att han förstår att floor måste dömma hårdare just mot honom (annars kan diskussioner om jäv uppstå). Håller inte med. Jag tror extremt få om någon misstänker någon sådan jävssituation. Tycker inte du också det känns lite väl långsökt att det skulle finnas en konspiration mellan SVS, Cosmopol o William för att se till att han får vinna deras turneringar? Personligen tycker jag det är jättetråkigt att Cosmo (och framförallt Cosmo Sthlm) kör så extremt hårda regeltillämpningar. Kombinationen med dealers och floor som ofta vill döma hårt, men samtidigt inte har full koll på reglerna och kontinuerligt tolkar dem olika är jäkligt olyckligt. Har väl spelat på ett 50-tal platser i världen vid det här laget och inget ställe är så "hårt" som Cosmo Sthlm. Framförallt dealers verkar vara skolade i att alltid försöka "fälla" istället för att "fria". För min del denna gång gällde det att dealern tyckte jag skulle visa tydligare att jag hade en aktiv hand. Jag satt i seat 9, höll EN hand över korten (och korten framför markerna precis vid linjen) för att skydda handen och så var det en spelare som agerade out of turn för att han inte såg att jag var i potten, det var visst mitt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Till den som livear nm på poker.se: björn heter lindgren i efternamn. Förövrigt, keep the good wooooork aaaaaaaaapp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Till den som livear nm på poker.se: björn heter lindgren i efternamn. Förövrigt, keep the good wooooork aaaaaaaaapp Nej, han heter Lindberg, vilket det också står i chipcounten Såg också att det blev fel i nått inlägg i liverapporteringen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Till den som livear nm på poker.se: björn heter lindgren i efternamn. Förövrigt, keep the good wooooork aaaaaaaaapp Mea Culpa. Det är uppdaterat. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Mea Culpa. Det är uppdaterat. Tack så mycket. Fan, nu skäms jag. Jag ljög för dig. Stirrade mig för blind på "gren" när jag bara tänkte på att "lind" var rätt. Han heter Björn Lindberg Sorry. Verifierar detta uttalande för säkerhetsskull: http://www.facebook.com/profile.php?id=556435289 Puss edit: Såg att Legato varit inne och rättat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Fan, nu skäms jag. Jag ljög för dig. Stirrade mig för blind på "gren" när jag bara tänkte på att "lind" var rätt. Han heter Björn Lindberg Sorry. Verifierar detta uttalande för säkerhetsskull: http://www.facebook.com/profile.php?id=556435289 Puss edit: Såg att Legato varit inne och rättat. Yeah, jag såg det också, men ville inte va inne och rättat när jag gjort fel, så jag har skrivit rätt i feeden i alla fall Han ligger chiptrea nu efter uppdubblingen (fyra kvar). För övrigt sjukaste finalbordet typ. Så många AA och KK som blivit bustade (Tror det varit fyra AA där det blivit ai pre och ingen som stått) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
esa_finnen Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Till den som livear nm på poker.se: björn heter lindgren i efternamn. Förövrigt, keep the good wooooork aaaaaaaaapp Björn????? Han heter väl ändå Björne? LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Björn?????Han heter väl ändå Björne? LOL är det verkligen så smart att uttala sig om saker man inte till 100% säkert vet något om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 är det verkligen så smart att uttala sig om saker man inte till 100% säkert vet något om? Självironi där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Björn?????Han heter väl ändå Björne? LOL Han heter Björn. Gå och lägg dig nu Esa, nu börjar söndagsturneringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
esa_finnen Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 är det verkligen så smart att uttala sig om saker man inte till 100% säkert vet något om? Märkte du att det fanns ett LOL med där? Du kanske inte vet vad det betyder, tänkte inte på att vissa inte vet det. ROFLMAOPMP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts