loppan71 Postad 26 Februari , 2011 Rapport Postad 26 Februari , 2011 Hejsan. Jag har lirat ett tag på ftp nu. Mest mtts. Men tänkte nu flytta till svenska spel och undrar vilket poker program som är bäst ? Har aldrig använt något liknande innan faktist så är ganska ny innom sådant här. Tänkte spela low stakes i början. 1/2 osv. Så om ni har några förslag vad jag ska köpa så , bring it on Citera
Hejja Postad 26 Februari , 2011 Rapport Postad 26 Februari , 2011 Testa dig fram vilket som passar dig bäst, Pokertracker har 30 dagars testperiod, Holdem Manager 15 dagar och Pokeroffice maste du köpa direkt (?). Citera
sulla Postad 26 Februari , 2011 Rapport Postad 26 Februari , 2011 Pokeroffice maste du köpa direkt (?). Nej! Man har 300 fria handhistorys, sen tar den inte mer och man måste antingen regga sig eller installera om programmet. Citera
Hejja Postad 26 Februari , 2011 Rapport Postad 26 Februari , 2011 Andra har skrivit att Holdem Manager är enklare att använda än PT3. Jag har bara PT3 och är nöjd med det. Citera
Recommended Posts