Nikopolidi Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 Hej. Jag håller på att uppgradera min lilla grindhörna, och behöver en så kallad poker poster (plansch / affisch) som ska bli pricken över I´t är det tänkt Några tips på bra sida, med kvalité och som inte är för dyra? Kan vara önsktetänkande, men skulle gärna vilja ha på någon pokerspelare t.ex ivey, antonius, durr etc. Någon som vet om de finns? Citera
schteeket Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 Hej. Jag håller på att uppgradera min lilla grindhörna, och behöver en så kallad poker poster (plansch / affisch) som ska bli pricken över I´t är det tänkt Några tips på bra sida, med kvalité och som inte är för dyra? Kan vara önsktetänkande, men skulle gärna vilja ha på någon pokerspelare t.ex ivey, antonius, durr etc. Någon som vet om de finns? På väggen nere på Hajjens office. Den är din för en billig peng... Citera
TotalFarsa Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 Högerklicka, Spara bild som... Skriv ut i lämplig storlek. Citera
upandcoming Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 allposters.com kanske ftp:s vip-shop? Citera
gamler91 Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 Diggar ivey bilden Här har du ett tips på en snygg plansch enligt mitt tycke. Citera
groggy Postad 23 Februari , 2011 Rapport Postad 23 Februari , 2011 Gå Loss på Pokerstars eller Fulltilts shop. Citera
Recommended Posts