Gå till innehåll

Pokerhistoria Erik123


s7

Recommended Posts

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hoppas man inte går åt motsatt håll då.

Från Poker till bordtennis....... :shock:

 

Då känns det bättre att gå från poker till fickpingis... har jag hört.

 

Eller tumbrottning.....

 

EDIT: Om man kollar på trådens rubrik och läser igenom denna tråd ser det ut som Erik har varit en bättre pingpongspelare än pokerspelare....

Kanske är så?

Sverige mest överskattade pokerspelare och sverige mest underskattade pingisspelare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TheSea förlorade över 400 000 kr igår på ca 45 minuter! Han satt med 20 000$ och losade allt till en kille som hade typ 1500$, men TheSea gav sig inte utan köpte in sig om och om igen.

 

Aldrig sett någon tilta bort sig så hårt under så kort tid som han gjorde, en duktig spelare lämnar väl bordet med 20 000 när han märker att den andra är på ett roll.

 

Är ni säkra på att Erik123=TheSea. Jag trodde det var nån amerikan från L.A. Erik123 spelar ju främst limit och dessutom har jag för mig att han inte lirar på prima.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas man inte går åt motsatt håll då.

Från Poker till bordtennis....... :shock:

 

Då känns det bättre att gå från poker till fickpingis... har jag hört.

 

Eller tumbrottning.....

 

EDIT: Om man kollar på trådens rubrik och läser igenom denna tråd ser det ut som Erik har varit en bättre pingpongspelare än pokerspelare....

Kanske är så?

Sverige mest överskattade pokerspelare och sverige mest underskattade pingisspelare...

 

Förstår inte hur du kan tycka att han är en överskattat pokerspelare. Bättre spelare än honom hittar du inte på internet. Kan du förklara :)

 

Sen är det inte Erik som spelar på theSea kontot nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är syftet med att vara ett helt gäng som växlar mellan samma konto? Och får man göra så?

 

Kan väl finnas många syften. Dels att när man börjar komma upp lite har man koll på hur folk spelar, tar notes osv vilka då blir missvisande om det är olika spelstilar.

En annan är ju att somliga siter har insättningsgräns för en veckoperiod eller så vilket innebär att det kan ta ett tag att sätta in pengar på kontot vilket gör det lätt att spela på en kompis konto.

 

Ja det är tillåtet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

onnanerar?

 

Nja, så grovt skulle jag inte vilja uttrycka mig, snarare handlar det om att klämma lite lätt sådär 8-)

 

ja, typ det man brukar göra när man kollar film hemma ensam eller med polarna. Du kanske inte har märkt det men alla gör det, vi har statistik för över 100 grabbar så det måste stämma ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

onnanerar?

 

Nja, så grovt skulle jag inte vilja uttrycka mig, snarare handlar det om att klämma lite lätt sådär 8-)

 

Men herregud... vad spelar du för variant av fickpingis? Det är ju kulorna man bollar runt med lite grann, snoken lämnar man ifred.. den är väl typ... nätet kan man säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...