Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tänkte höra efter lite hur en "dagbok" fungerar? I så fall kanske man ska börja skriva en?

Det borde ju vara optimalt nu när jag tänkte ge poker en riktigt chans?

Då får jag ju feedback efter misstag och även vi vinster....

Har jag rätt? Hur fungera det?

/ SL1M

Postad

Enkelt

I en DB skriver du precis vad du vill, inom forumets regler givetvis.

Alla har tillgång att svara och kommentera dina alster, du postar exempel vis de händer som du vill ha analyserade och förhoppnings vis får du en klok analys av vad du kan förbättra.

Starta en DB och känn på det.:mrgreen:

Må pokergudarna vara med dig.

Postad

Folk brukar starta dagböcker för att få just feedback och motivera sig själva att spela bra och visa upp resultat osv.

Klicka dig in i dagboks delen av forumet och starta en egen tråd och skriv lite vad du vill. Kan rekommendera att du presenterar dig själv i första inlägget, skriver lite om dig själv(om du vill) och vilken form av poker du tänker satsa på, vilken nivå och som sagt lite allt möjligt så att folk kan fatta tycke om dig och följa din dagbok:-)

Postad

Du kan ändra visningsalternativ som du hittar längst ner på sidan. Om någon mod läser här får de gärna införa så man kan expandera/minimera trådar i ett träd samt att hybrid/trådad borde fungera som så att man kan välja om man vill visa senaste/äldsta inlägget först i trädet.