Gå till innehåll

El Helado skänker 10% av sin februarivinst till välgörenhet


El Helado Patata

Recommended Posts

Ja det är sant. Fisken ska donera 10% av eventuell vinst för februari till välgörande ändamål. Jag beskyller ingen som tänker "lol". Det är ganska lol eftersom man antar att folk som donerar pengar är dom som ändå har för mycket och/eller graf som pekar stabilt uppåt utan downswings i stil med nanonoko. Det gör det nästan bara starkare! Förutsatt att man vinner .

 

Ändamålet lär jag välja när jag har resultatet i hamn. Min inställning till välgörenhet är att man borde först och främst skänka pengar till dom som inte helt (eller delvis) valt att påverka sin situation. Jag tänker väl främst på oskyldiga barn. Men samtidigt hade det varit kul att göra något aktiv själv lokalt.

 

Hursomhelst önska mig gärna lite rungood och gör gärna likadant, kanske för en längre period än jag.

 

Följ gärna bloggen på dagboksdelen av forumet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur gör du om det blir backmånad, straffar du dig själv då?

tycker det är fint med folk som donerar bort cash till välgörande ändamål :)

 

Tanken är ju att detta ska ge overklig karma och medjinx. Förlora bordet vara omöjligt. Nää men då blire ju inga pengar så kanske man får testa nästa månad eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till:-)

 

Vill du vara snäll eller hoppas du på att pokergudarna ska ge dig mer rungood i och med deras sympati för barnen?:)

 

Såg att du har 1500$ att hämta ikapp innan du ligger på positivt.

 

Inte riktigt, man rejkar ju typ 10-15k$ per månad i FL så spelvinst är skiljt rätt mycket jämfört med vinst med RB.

 

Låg +400$ idag med FL+omaha hi/lo fast slutade tyvärr -550$. Det hämtar vi lätt in rätt snart hade jag tänkt :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Backar du så får du ringa sajten du spelar på och säga att du har lovat bort 10 % av ditt februariresultat till välgörande ändamål och att de helt enkelt inte har något annat val än att skänka den summan själva till ett ändamål som du väljer.

 

Vilken summa menar du? 10% av min förlust? På vilken av de 9-10 nätverk som jag spelar på regelbundet :P?

 

Njaa, jag ska nog vinna tillslut, har inte spelat så mycket i februari med tentatider men kommer nog dra in 2x volymen 1-18 februari som jag lär göra nu. Upp 300$ för dagen just nu! Känner karma-rungood.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...