Gå till innehåll

Kryssningsintresse?


PafPoker

Recommended Posts

Absolut hellre Sthlm än inte alls! Har man åkt med förut så vet man hur bra ni styr upp det och hur kul resa det är, så det viktigaste borde vara ATT det blir. Hoppas verkligen att detta blir av!

 

Kan bara hålla med åkte på PAF´s kryssning för 2-3 veckor sedan och var en sjukt kul resa för att använda superlativ.

Synd man inte kan åka oftare pga familj osv men men :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gäller konferensutrymmet samtliga rutter eller enbart Tyskland?

Annars kunde vi åka en annan tur med avgång ifrån GBG.

 

En pokerkryssning får vi allt genomföra oavsett avgång & destination.

 

Alla inköp kommer (troligen) att ske via Paf:s pokerklient, så ja det lär behövas.

 

Vi har förstått att intresset kryssning från Göteborg är stort, och vi har undersökt saken. Tyvärr så kommer Stena Line att byta ut båtarna mellan Göteborg och Tyskland, och de nya har inget konferensutrymme(!) och någon annanstans på båten verkar vi inte kunna få spela. Så tyvärr får vi nog stryka Göteborg från möjliga avreseorter (om ingen av er har någon annan idé på rutt). Det är synd, för vi ville verkligen köra från Sveriges Framsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller konferensutrymmet samtliga rutter eller enbart Tyskland?

Annars kunde vi åka en annan tur med avgång ifrån GBG.

 

En pokerkryssning får vi allt genomföra oavsett avgång & destination.

 

Vad finns det för andra lämpliga destinationer då... Göteborg-Oslo passar exempelvis för en 10-manna SnG turbogryta. Förslag mottages tacksamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt hitta alternativ från GBG med lagom avstånd men tyvärr inte funnit några med tanke på en lämplig turneringsstruktur & England blir för långt bort.

 

Men en kryssning får vi ändå genomföra & vi saltstänkta sillastrypare ska ändå göra allt för att ta oss till Stkhlm för vad kan bli roligare än att spela skjortan av dem som avreser från hemma-hamnen :As::Ks::Qs::Js::Ts::mrgreen:

 

Vad finns det för andra lämpliga destinationer då... Göteborg-Oslo passar exempelvis för en 10-manna SnG turbogryta. Förslag mottages tacksamt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har förstått att intresset kryssning från Göteborg är stort, och vi har undersökt saken. Tyvärr så kommer Stena Line att byta ut båtarna mellan Göteborg och Tyskland, och de nya har inget konferensutrymme(!) .

 

Enligt GP(GöteborgsPosten) idag så kommer Stena Scandinavica (som har konferenslokaler) att köra Gbg-Kiel fram till 15 april. Jag var själv i kontakt med Stena idag och dessa uppgifter stämde bra.

Vet inte om detta är för snart inpå, men iom det stora Gbg-intresset så är väl detta värt att kolla upp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Enligt GP(GöteborgsPosten) idag så kommer Stena Scandinavica (som har konferenslokaler) att köra Gbg-Kiel fram till 15 april. Jag var själv i kontakt med Stena idag och dessa uppgifter stämde bra.

Vet inte om detta är för snart inpå, men iom det stora Gbg-intresset så är väl detta värt att kolla upp...

 

Detta skulle ju va gött :-D Vad är status på kryssningsplaneringen annars?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
HUR kan man tolka texten fel?

 

Meningen är jävligt illa uppbyggd, är galet lätt att tolka den på många olika sätt. På grund av den dåliga meningsbyggnaden misstänkte jag att reppen kanske hade glömt ett "inte", vilket var mitt skäl till att fråga. Det hade inte varit första gången som en site-rep utelämnar ord som gör att information blir komplett felaktig.

 

Något annat du undrar över?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är läget med kryssningen? Anledningen att det såg ut som stor intresse för Gbg är nog den att dom som vill åka från S-holm helt enkelt inte skriver det utan bara antar att det blir därifrån men ALLA som ville Gbg skrev. Är tämligen säker på att om det blev en omröstning så vann nog S-holm. Bor trots allt nån mille mer här i krokarna. Plus att båt avgångar och kommunikationer är bättre i/till S-holm. Dock vill jag bara säga att jag älskar Gbg. Det är en underbar stad. Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är läget med kryssningen? Anledningen att det såg ut som stor intresse för Gbg är nog den att dom som vill åka från S-holm helt enkelt inte skriver det utan bara antar att det blir därifrån men ALLA som ville Gbg skrev. Är tämligen säker på att om det blev en omröstning så vann nog S-holm. Bor trots allt nån mille mer här i krokarna. Plus att båt avgångar och kommunikationer är bättre i/till S-holm. Dock vill jag bara säga att jag älskar Gbg. Det är en underbar stad. Mvh

 

Diplomatisk avslutning, men jag håller med om allt. ställer mig dock frågande till förkortningen S-holm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...