Gå till innehåll

Wanna be a baller


rakebackhero

Recommended Posts

  • Svars 97
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Imorgon går flyget till Thailand. Tänkte spendera sista dagarna i Koh Samet. Sedan bär det av hem mot Sverige igen efter 182 fantastiska dagar i Asien.

 

Länderna vi hunnit med är Laos, Kambodja, Vietnam, Thailand, Malaysia (Peninsular), Indonesien, Malaysia (Borneo), Filippinerna och Kina. I den ordningen också faktiskt :)

 

Har ni några frågor är det bara fråga på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga 1: kommer du ta ditt j*vla ansvar och skriva en riktigt spännande, ingående och rolig trip report? :-)

 

Japp. Finns sjukt mycket på bloggen redan men ska försöka göra en sammanställning sen när jag är hemma och berätta lite mer hur just hag upplevde allt. Men krävs bra internet och en dator, så att jag kan få med lite bilder och så:)

 

Nä svenskt kaffe var länge sedan. Men vietnamesiskt kaffe är gott det med. Nu i Kina är det donkenkaffe som gäller :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga 1: kommer du ta ditt j*vla ansvar och skriva en riktigt spännande, ingående och rolig trip report? :-)

 

Nu har jag gjort en stor sammanfattning. Dock inte rolig, spännande osv. Alldeles för lång resa för att gå att skriva om hela haha. Vart mest bilder tyvärr!

 

Nya dagboken

http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1687265#post1687265

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...