hogge75 Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 And now to something completely different... Första mötet mellan Mattias (pokerstar) och J-O (mr rock'n'roll) kommer att gå till historien Citera
MikeTime Postad 5 Mars , 2011 Rapport Postad 5 Mars , 2011 Just fan, i detta nu pågår en bögig sammankomst som kan komma att få oanade konsekvenser för pokersverige... Var ju bjuden men jobbade igår och arrar liveturre idag. Ett obv fml alltså. Om nån vill komma och lira en livesatte till ASPW 2-3/4 idag kl 15 är ni välkomna! Hör av er via sms isf. Btw, om nån missat det; jag är vansinnigt kär. En underbar känsla som jag hoppas alla får uppleva nån gång! Tack gubbs för att ni tänker på mig btw. Chocken har börjat släppa nu och vi inser allihop att det var nog det bästa som kunde hända nu när det hade gått så långt och det inte fanns nåt att göra. Citera
TotalFarsa Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Har vart jäkligt off poker under sista veckan. Hänger nog ihop med stundande operationen dvs stressigt på jobbet plus en lagom dos oro. Sjukt trist att bomma borås-eventet men det kommer ju fler tåg. Hade en sjukt fin lördag iaf. Vi lämnade kidsen hos morsan och åkte ner och checkade in på Hotel Tylösand för lite R&R. Softade järnet i deras suveräna spa, drickandes alldeles lagom med alko-drück, och avslutade med en trerätters som inte gick av för hackor. Deras skaldjurskrokett hade jag mer än gärna snott med mig receptet på... Sic utvilad idag minus pending bakiströtthet som är på intågande... Ahja... Citera
MikeTime Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Misär pokermässigt. Vi körde ju en satellit till ASPW i lördags och eftersom jag redan är inköpt i den avstod jag lir i turren men däremot satte jag mig vid cg-bordet. Skulle jag inte gjort. Sessionen slutade med ett 1250-back... Igår var det dags för måndagsturren där man givetvis bustade med stege mot färg för att sedan sätta sig på cg-bordet och backa 550:-. Månaden hittills alltså: 5/3 -1250:- (CG) 7/3 -300:- (MTT) 7/3 -550:- (CG) Tyvärr kommer jag och SweetCharlotte att avstå från Boråsturren i helgen av olika anledningar (inte bara för att TF inte kommer...). Eventuellt lägger vi de pengarna på en 1K-turre på torsdagkväll istället även om det just nu känns rätt kallt att göra det mtp hur man springer. Idag är det städning som gäller. Efter att det uppdraget är avklarat ska jag belöna mig med steksill i ugn, en kall öl och en snaps! Citera
Drunken_Penguin Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Men vad fan, är Crappy enda anledningen till att man åker till Borås nu? Citera
MikeTime Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Men vad fan, är Crappy enda anledningen till att man åker till Borås nu? Mja, Bjoelle är rätt kramgo också. Eller...det finns MYCKET att krama iaf. Citera
TotalFarsa Postad 8 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2011 Men vad fan, är Crappy enda anledningen till att man åker till Borås nu? Öh, DET RÄCKER!!!!! Jahapp. Då har man lagt in ny hälsningsfras om sjukskrivningen i jobbmobilen och satt autooutofofficereply på mailen. Imorn inläggning och op på torsdag. Hejdå på ett tag jobbet! Citera
Skanke Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Man vet att man tappat stinget när man upptäcker denna DB först nu:mrgreen: Citera
miata91 Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Man vet att man tappat stinget när man upptäcker denna DB först nu:mrgreen: mmm du är för kass skankman. Citera
MikeTime Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Å andra sidan - har han missat nåt? Citera
miata91 Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Å andra sidan - har han missat nåt? NEJ, men vi kan väl ge han lite dåligt samvete för han har övergett oss. Citera
MikeTime Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Sitter och myser ihop med hjärtat framför nyhetsmorgon och med en kopp kaffe i näven. Ikväll liras det en 1K-liveturre. Om nån i Örebrotrakten vill haka på kan ni höra av er via PM här på pf. Håller även tummarna för att TF´s operation går bra. Är visst idag de ska sätta skalpellen i han... Ryktet gör gällande att han ligger och schteker med en Ipad på avdelningen samtidigt som utmanande klädda sköterskor masserar honom och smörjer hans fötter med olja och bivax... Wp TF. Citera
MikeTime Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 ryktet = facebook? Nja, hans fru ringde till mig och klagade över alla snygga sköterskor som sprang hos honom och erbjöd allehanda tjänster. Citera
hogge75 Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Nja, hans fru ringde till mig och klagade över alla snygga sköterskor som sprang hos honom och erbjöd allehanda tjänster. Brukar TFs fru ringa dig? Citera
MikeTime Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Brukar TFs fru ringa dig? Bara när TF inte är hemma. Citera
TotalFarsa Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2011 Bara när TF inte är hemma. This is an outrage!!! Ahja, rullas till op vilken minut som helst. Hejaheja! Citera
miata91 Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Bara jag som ser likheten mellan MTs och Hogges avatarer? Citera
MikeTime Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Bara jag som ser likheten mellan MTs och Hogges avatarer? Du menar personlighetsmässigt? Citera
Drunken_Penguin Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Bara jag som ser likheten mellan MTs och Hogges avatarer? Homer har ju faktiskt två hår på huvet, så jag ser ingen likhet alls. Citera
miata91 Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Du menar personlighetsmässigt? Precis Homer har ju faktiskt två hår på huvet, så jag ser ingen likhet alls. Se ovan Citera
Drunken_Penguin Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Se ovan När Homer pratar lyssnar man, så jag ser ingen likhet alls. Citera
miata91 Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 När Homer pratar lyssnar man, så jag ser ingen likhet alls. Damn you... Homer har ju ett intellekt som en raketforskare i jämförelse också. När jag tänker efter förstår jag inte var jag såg likheten från början. Citera
Recommended Posts