Gå till innehåll

Ullaredsmaffian, a.k.a "Vi som ligger i Crappys villavagn"

Recommended Posts

• Svars 793
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Just fan, i detta nu pågår en bögig sammankomst som kan komma att få oanade konsekvenser för pokersverige... Var ju bjuden men jobbade igår och arrar liveturre idag. Ett obv fml alltså.

Om nån vill komma och lira en livesatte till ASPW 2-3/4 idag kl 15 är ni välkomna! Hör av er via sms isf.

Btw, om nån missat det; jag är vansinnigt kär. En underbar känsla som jag hoppas alla får uppleva nån gång! :h:

Tack gubbs för att ni tänker på mig btw. Chocken har börjat släppa nu och vi inser allihop att det var nog det bästa som kunde hända nu när det hade gått så långt och det inte fanns nåt att göra.

Postad

Har vart jäkligt off poker under sista veckan. Hänger nog ihop med stundande operationen dvs stressigt på jobbet plus en lagom dos oro. Sjukt trist att bomma borås-eventet men det kommer ju fler tåg.

Hade en sjukt fin lördag iaf. Vi lämnade kidsen hos morsan och åkte ner och checkade in på Hotel Tylösand för lite R&R. Softade järnet i deras suveräna spa, drickandes alldeles lagom med alko-drück, och avslutade med en trerätters som inte gick av för hackor. Deras skaldjurskrokett hade jag mer än gärna snott med mig receptet på... Sic utvilad idag minus pending bakiströtthet som är på intågande...

Ahja...

Postad

Misär pokermässigt. Vi körde ju en satellit till ASPW i lördags och eftersom jag redan är inköpt i den avstod jag lir i turren men däremot satte jag mig vid cg-bordet. Skulle jag inte gjort. Sessionen slutade med ett 1250-back... :-(

Igår var det dags för måndagsturren där man givetvis bustade med stege mot färg för att sedan sätta sig på cg-bordet och backa 550:-.

Månaden hittills alltså:

5/3 -1250:- (CG)

7/3 -300:- (MTT)

7/3 -550:- (CG)

Tyvärr kommer jag och SweetCharlotte att avstå från Boråsturren i helgen av olika anledningar (inte bara för att TF inte kommer...). Eventuellt lägger vi de pengarna på en 1K-turre på torsdagkväll istället även om det just nu känns rätt kallt att göra det mtp hur man springer.

Idag är det städning som gäller. Efter att det uppdraget är avklarat ska jag belöna mig med steksill i ugn, en kall öl och en snaps!

Postad
Men vad fan, är Crappy enda anledningen till att man åker till Borås nu? :-(
Öh, DET RÄCKER!!!!!

Jahapp. Då har man lagt in ny hälsningsfras om sjukskrivningen i jobbmobilen och satt autooutofofficereply på mailen. Imorn inläggning och op på torsdag.

Hejdå på ett tag jobbet!

Postad

Sitter och myser ihop med hjärtat framför nyhetsmorgon och med en kopp kaffe i näven.

Ikväll liras det en 1K-liveturre. Om nån i Örebrotrakten vill haka på kan ni höra av er via PM här på pf.

Håller även tummarna för att TF´s operation går bra. Är visst idag de ska sätta skalpellen i han... Ryktet gör gällande att han ligger och schteker med en Ipad på avdelningen samtidigt som utmanande klädda sköterskor masserar honom och smörjer hans fötter med olja och bivax... Wp TF.

Postad
När Homer pratar lyssnar man, så jag ser ingen likhet alls.

Damn you... Homer har ju ett intellekt som en raketforskare i jämförelse också.

När jag tänker efter förstår jag inte var jag såg likheten från början.